9.bölüm

17 4 9
                                    

Evet evet yeni bölüm geldiiiii.
Bu bölümü Arina grande dinleyerek yazdım ne tesadüfki o denk geldi istermiydim hayır neyse çok uzatmadan konuya gelelim.

Lütfen beğenip yorum yapmayı unutmayınnnnnnnn.......

Aşağıdan gelen seslerle irkilmiştim. Neydi şimdi bu, elimi ışığa doğru götürüp bastığımda yanmamıştı. Korkmuşmuydum. Tabikide hayır anlıklardan korkardım ben hem çocuklar ve dilarada evde onlaramı birşey olmuştu.

Kapıya yönelip açtığımda dışarı adımlamaya başlamıştım. Karanlık koridor telefonumun ışığıyla aydınlanıyordu. Merdivenlere geldiğimde istemeden içime ürperme girmişti. Neydi şimdi bu

Merdivenleri adımlamaya başladım dilara diye seslendim ama ses yoktu. Az öncede çığkık atan bendim zaten nerde şimdi bu kız dilara'nın ortalıklarda olmaması beni korkutmuştu. İlerlerken birden telefonuma mesaj gelmesiyle irkilmiştim. Mesaj tahmin ettiğim gibi dilaradandı.

"hey denizzz. Sen yukarı çıktıktan sonra çocuklarla kararlaştırıp hep birlikte dışarı çıktık. Yun'u alıp bara gideceğiz"

Hemen cevap vermiştim

"yahhh sen napıyorsun barda bensiz neden gittin"

"aişşh gelmiyceğini bildiğim için çağırmadım ne kızıyosun hemen"

"tamam keyfine bak hem haklısın Barları sevmiyorum, neyse kendine dikkat et ve fazla içme"

"tamam kuzum"

Aişşhhh bu kız cidden eeee onlar bardaysa o bağırış nerden gelmişti ki hemen telefonu alıp dilaraya mesaj attım

"siz ne zaman  çıktınız evden?"

"1saat oluyor"

"tamam"

Telefonu elime aldım. Işığı açık yürümeye başladım. Cidden ürpermiştim kimdi o zaman bu sesi çıkaran aişhhh bu da ne telefonumun şarjının bitmesiyle ışıkta gitti. Aişşşh çok güzel ışıksız kaldım. Ahh bendim demi korkmayan evet korkuyordum şuan ama belli etmemeye çalışıyordum

Bacağıma birşeyin dokunmasıyla kendimi geri attım. Hey oda neydi şimdi korma deniz korma senmi korkacaksın hayırrrrr. Arkamada dönüp mutfağa yol aldım. Yavaş yavaş ilerliyordum.

Mutfağa girdiğimde ellerim havada biryere çarpmamak için yürüyordum elim birden sert bir yere değdi. Sanırım dolap falan olmalı elim hala yerindeyken birden elimin önünden gitti. Yahhh neler oluyor burda cidden kokuyorum hayaletlimi lan bu ev.

Ellerim önde önüme adım attım atmamla boynumda nefes hissettim. Aişşşh bu ne lan neyse şuan dibimde duruyor çığlık atarak tekrar odama koştum. Merdivenlere yaklaşmıştım ki ayak bileğimin bir elle tutulmasıyla yere kapaklandımm aişşhhh cidden çok korkmaya başlamıştım eller bacaklarımdan yukarı doğru yavaş yavaş geliyordu yada beni kendine doğru asılıyordu. O an korkunç bir ses işittim.

Seni öldüeceim lanet olası pislik

Ne demişti o ben ölmek what? Ne diyordu lan bu ellerime merdivenlere doğru gitmeye çalıştım oda bacaklarımdan asılıyordu hala

Ne diyorsun ya sen neden öldürüyorsun

En sevdiğim şey ne biliyormusun?

Ahhh sesi cidden çok korkunç çıkmıştı korkuyordum artık eve gelseler çok iyi olurdu neysi şimdi bu cidden korkuyordum.

Ne bileyim neyi seviyorsun şimdi beni bırak lanet şey

Umutsuz UmutlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin