Sabah bababım "Uyan Kübrağğğğ" diye haykırışıyla uyandım. Haykırmasaydı da olurdu hanyy. Pek bir bozunutuya vermeden kalktım,üstümü giyindim,birden gözüme annemin fotoğrafı ilişti. Onu ne kadar da çok özlüyordüm .. Bu onsuz gideceğimiz ilk tatildi,yüreğim hafif buruk olsa da çok heyecanlıydım. Telefonumu açtım,Instagram hesabımı kapattığımdan beri telefonla pek ilgilenmiyordum. 2 tane mesaj vardı. Kesin Turkcell'di sdfgy. Neyse yine de bir bakayım dedim. Oha! Ablam bana mesaj mı atmıştı? Mesajda aynen şunlar yazıyordu " Saat 10'da beni uyandır yoksa çok fena olur!" Saat 9.59'du. Ablamın odası üst kattaydı,adeta bir Usain Böltüler gibi yukarı çıktım ve aynen şu şekilde bağırdım "Ablağğğ Uyağğn" sonra da kaçtım XD Babam valizini topluyordu,ben de hemen yapabildiğim sayılı şeylerden biri olan krebi yaptım. Üstüne de pekmez koydum,oh miss! Babamı ve ablamı kahvaltıya kaldırdıktan sonra beraber kahvaltımızı yaptık. Babam gitme saatimizin geldiğini söyledi. Ben de telefonumu ve kulaklığını aldıktan sonra köpeğimiz Anny'le vedalaştım. Tam evden çıkmıştık ki ablam "Olamaz" diye bağırdı. Ben de "Noldu?" dedim. YGS kitaplarını unuttuğunu söyledi.Seneyeki sınavlara hazırlanıyor.(Laf aramızda 3 yıldır sınavı geçemedi) Bense bu sene üniversite 1'e başlayacağım.Ve galiba o beni kıskanıyor. Babam taksi çağırmıştı. Ona bindik ve yol boyunca "Senden Daha Güzel" şarkısını dinledim. Ben bu şarkıya bayılıyorum olm. Neyse havaalanına geldiğimizde uçağın kalkmasına yarım saat vardı. Lanet olası trafik ! Neyse hemen geçiş işlemlerini tamamladık ve uçağa binen son yolcu olarak yolculuğumuza başladık. Uçaktan indikten sonra havanın aslında o kadar sıcak olmadığını anladım. Babam Antalya'lı olduğu için bize hep oranın ne kadar sıcak ve boğucu olduğunu anlatıp dururdu. Ona "Kapak Olsun" ifademi yaptıktan sonra bir otobüse bindik ve otele geçtik. Otel Side diye bir yerdeydi. Hemen odama yerleştim. Babam ablayla kalıyordu ben ise bu sene üniversiteye geçtiğim için ödül olarak "Artık ablamla aynı otel odasını paylaşmamayı" istemiştim. (Yeni telefonumu,köpeğimi ve ayrı eve taşınma isteğimi saymazsak) Buzdolabını açtım ve bir de ne göreyim! Yer Fıstığı! Olm siz beni sınıyonuz mu? Benim alerjim var hatta babam bunu belirte belirte söylemişti "700 numaralı odaya yer fıstığı koymayın" diye. Hem alerjim var hem de yemeden duramıyorum. Yer fıstıklarını dışarı atıp resepsiyondan bir daha koymamalarını istedikten sonra babaylara denize gitmek istediğimi söyledim. Babam da " Tamam,ama geç kalma yemek 22.00 de bitiyor" dedi. Ben de ne alaka diye düşünüp saate baktım. Saat 18.00'dı ve ben denize/havuza girdiğimde en az 3 saat yüzerim. Becauce ay em yüzücü asfsffsfsgsg Ben de "Tamam" diyerek denize koştum. Lanet olsun! Çok uzaktı. Neyse yolda otelin aranması şeylerinden birine binip "Beni sahile götür pikaçuuu" asgsfsffs dedim 😂😂😂😂 Tabii ki de öle bişi demedim .s Neyse saat 19.30'da denizden çıktım ama bir de ne göreyim! Karşımdan bildiğin taş duruyordu. Böyle nasıl anlatsam siyah saçlı,çok yakışıklı,baklavaları da unutmamak lazım tabii:D Bir çocuktu. Benim yaşlarımdaydı galiba. Sonra cankurtaran kulübesine çıktı. OMG! O bir cankurtaran mıydı? Aklıma çok parlak bir fikir geldi amağğğğ odama gitmeliydim. Babamlar merak ederdi yoksa. Hemen bir arabamı şey çağırıp odaya gittim. Duş alıp yemek yedim.Sonra uykum geldi ve babamlara iyi geceler diyip odaya gittim. Sabah uyandım. Çok heyecanlıydım. Artık o parlak fikiri uygulama vaktiydi!
MERHABA :3 HIKAYEMI BEĞENDINIZ MI? BEĞENDIYSEN VOTELAYIN PLZ 🙏 ÖNERI VE GÖRÜŞLERINIZI YORUMLARA YAZABILIRSINIZ! SIZI SEVIYORUM 😘