Prolog

12 2 4
                                    

Chodil do stejné školy, jen do jiné třídy, než - li já. Nevycházel na chodbu, to začal až v posledním ročníku střední. Vždycky nosil kapuci, tak aby mu nikdo neviděl do tváře. Učitelé ho nikdy neokřili, možná se jej báli jako ostatní.
Jeho spolužáci o něm říkali, že je divný. Nikdy neslyšeli jeho hlas a četl jednu a tu samou knihu stále dokola. Na testy se nepodepisoval svým jménem, nýbrž jako, Unknown boy' ani to pitomé jméno nikdo neznal.
Byl v tolika věcech jiný, než ostatní. Nosil jen černé oblečení a občas jsem ho o obědové pauze viděla s blokem a tužkou v ruce jak maluje na školní zahradě. Jediné, co bylo vidět byly jeho ruce. Na prsteníčku měl malé tetování křížku, ale tím to všechno končilo. Neznala jsem jej, nevěděla o něm nic mimo toho tetování.

Občas jsem se přistihla přemýšlející nad tím, zda-li má těch tetování více, než jen to jedno. Nebo jakou barvu mají jeho oči, či vlasy. Jak zní jeho hlas, nebo smích. Jestli je stále takový nebo jen ve škole. Zda-li má nějaké tajemství, proč se takhle chová nebo je to prostě jen součást jeho samotné. Zda-li má mimo školu kamarády nebo je stále tak izolovaný od ostatních.

Avšak nám zbývalo posledních ani ne deset měsíců školy v posledním ročníku. To bylo poprvé, co jsem jej viděla vycházet na chodbu, ale nikdy se s nikým nebavil. Byl jiný, ale tím dobrým způsobem. Aspoň to jsem si myslela...

Můj život už nikdy nebude stejný, protože jsem potkala jeho. Neznámého kluka, o kterém já chtěla zjistit více...

Unknown boyKde žijí příběhy. Začni objevovat