Kapitola první - Začátek

12 1 0
                                    

S úsměvem na tváři stojím v naší školní tělocvičně a společně s ostatními spolužáky poslouchám úvodní řeč našeho pana ředitele. Je to úžasné, že už mi zbývá jen poslední rok školy, což v tuhle chvíli není ani deset měsíců. Všem na tváři hrají úsměvy a těší se na maturitní ročník.

,, A tak Vám všem přeji... " Náhle se prudce rozrazí dveře a dovnitř vejde kluk v černé mikině s kapucí, černých džínech a černých botech. Není mu vidět do tváře, ale mám pocit, že je to ten neznámí z vedlejší třídy. Vždycky jsem jej viděla jen na zahajování a ukončení školního roku jinak nikdy. Avšak všichni jeho spolužáci říkají, že je divný. Nikdo dokonce neslyšel ani jeho jméno, ale podle mě to jsou jenom fámy, které se kolem něj šíří.

,, Jako vždy pozdě. " upozorní jej ředitel a opět začne mluvit. No vlastně už končit jeho proslov.
,, Tak Vám všem do maturitního roku přeji všechno nejlepší a ještě chvíli to tu prosím přežijte." všichni jsme se uchechtli, tedy až na něj.

,, Olivie, " osloví mě moje nejlepší kamarádka Sofie. Otočím se na ni s úsměvem.,, říkala jsem si, že bychom mohli někam zajít. Třeba do klubu nebo tak něco, když je začátek maturitního ročníku! " vypískne nadšeně.,, Promiň, ale nemyslím si, že je to dobrý nápad. Víš, tenhle rok je maturita a já se na ni chci začít už pomalu učit, ať toho potom nemám moc." pokrčím rameny a náš společný kamarád Nate hlasitě zalapá po dechu.,, Ty šprte! " vykřikne a začne se spolu s námi smát. Nejspíš má pravdu, asi jsem opravdu šprt. Jakmile začne škola, moc nechodím ven a jen se učím a učím. Stále dokola.

Všichni se rozejdeme do svých tříd a usedneme do lavic. Já sedím se Sofií a Nate sedí hned za námi. Kluci si z něj dělají občas srandu, protože se baví jen s námi dvěmi, ale občas mu říkají jaké má štěstí, protože Sofie je vážně krásná. Je jiná, než - li já. Po mně se kluci ani neohlédnou. Nemám nějak velká prsa ani nejsem vysoká a už vůbec nemám plné rty. Tedy, nejspíš. Nevím, nelíbím se sama sobě.

Kdo by taky stál o nějakou holku, která má sotva metr šedesát, dlouhé hnědé trochu kudrnaté vlasy, zelené oči, velký nos, malá prsa a silnější stehna. Neznám žádného takového kluka. Za to Sofie je můj naprostý protiklad. Má postavu, kterou jí každá holka závidí. Je vysoká, hubená blondýna s hnědýma očima, malým nosem a plnými rty. Umí to i s make-upem, takže pokud se jí udělá akné, nedělá jí problém jej skrýt. I když mě s make-upem učila nespočetněkrát, nikdy jsem se to pořádně nenaučila. No a potom je tu Nate. Je stejně vysoký jako Sofie, což je metr sedmdesát. Jeho vlasy jsou hnědé a vždycky je má neuspořádané, protože ten kluk snad nikdy nedržel hřeben v rukou. Vždycky nosí košile, ale to já taky. Ještě nebyl den, kdy bychom my dva přišli v něčem jiném, než v košili. Jeho oči jsou jasně modré a nosí dioptrické brýle. Jako holka bych klidně s ním chodila, ale to bych jej nesměla znát a netušit jaký idiot to dokáže být. Není zlý nebo tak. Má jen dost zvláštní humor stejně jako já, možná proto si rozumíme. Už od prváku se spolu bavíme. Se Sofií jsem se znala už od základky a Natea poznala až taky na střední. Sofie s ním se znala už dlouho, avšak já ho poznala až v prvním ročníku na střední.

Do třídy vejde učitelka tím přeruší mé myšlenky a mně, Sofii a Nateovi. Postaví se před katedru, sepne ruce k sobě a začne na nás mluvit s úsměvem, jako bychom jí snad i chyběli. Ale všichni víme, že opak je pravdou, protože jediní my na celé škole máme problémy a jsme jediná třída, která za ně už nejezdí ani na výlety, či pobyty. Ale řekla bych, že si nestěžujeme. Nikdy to tak nebylo a v posledním ročníku určitě ani jinak nebude. Doufám.

,, Takže třído, ze všeho nejdříve bych Vás chtěla s radostí přivítat a popřát hodně štěstí do nového roku - Vašeho posledního. Doufám, že se letos obejdeme bez problémů, že Harry a spol," přesune svůj pohled do zadních lavic, kde sedí největší rebel ze školy Harry. Všude má tetování a spal snad s každou roztleskávačkou. Říká se, že nikdy neměl žádnou holku, kterou by miloval. Má černé vlasy a v obočí, rtu i nose piercingy. Vždycky kouří a dost často smrdí marihuanou. Baví se jen se svým hloučkem kamarádů, které tvoří Ross, Kevin, Aaron a Greg. Ross je ten, který má hnědé vlasy, vysokou a vysportovanou postavu a vždycky nosí jen černé oblečení. Piercing má pouze ve rtu a tetování, co vím jen na ruce hada a na lýtku nějakou lebku. Kevin je ten, u kterého si můžete bez obav objednat marihuanu a on vám ji do týdne obstará. Už je kvůli tomu v podmínce. Má blond vlasy, ale často si je barví buď na zeleno nebo na modro. Nosí vysoké vojenské boty hnědé barvy, roztrhané volné džíny a bílé tričko s několika dírami. Na krku má vždycky nějaký dlouhý zlatý řetěz a jde z něj strach. Aaron se nijak neprojevuje. Skoro bych řekla, že do jejich party ani nepatří. Má blond kudrnaté vlasy, žádné tetování ani piercing. Nekouří nepije a už dva roky má holku. I když je to školní děvka, která za jeho zády spí s každým. A poslední je Greg. Ten pravidelně chybí a už dvakrát propadl. Jenže jelikož má bohaté rodiče, podplácejí učitele a on tak ještě neodešel. V uchu má náušnici a ve spodním rtu malý kroužek. Na prstech levé ruky má vytetované slovo Death a celkově z něj nikdo nemá dobrý pocit. Když jde po chodbě, všichni uhýbají stranou, ale nejvíce se každý bojí jejich, vůdce' Harryho.

,, jak už jsem řekla. Doufám, že se letošní rok obejde bez komplikací, abychom konečně poprvé za čtyři roky tady mohli vyrazit na nějaký výlet. Všem přeji hodně štěstí a doufám, že aspoň polovina z Vás úspěšně složí maturitu. Tohle je váš poslední rok tady, takže doufám, že si jej pořádně užijete a na tuhle školu budete jednou vzpomínat jen v dobrém. Protože právě maturitní ročník Vás změní jednou provždy a vy zjistíte kým chcete skutečně být. "

V tu chvíli jsem ještě netušila, jak moc můj život ovlivní právě tenhle rok.

Author's note:
Vím, že je tahle část prakticky o ničem. Ale tak je to teprve první část. Slibuji, že se to rozjede.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 23, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Unknown boyKde žijí příběhy. Začni objevovat