Yaptırdığınız Kapakları Kullanın.

358 35 3
                                    

Bunu yazıyorum çünkü gerçekten şu son birkaç günden beri bu konu aşırı sinirimi bozuyor. Birkaç konuya değineceğim burada. Umarım okursunuz.

Bazıları kapağı yaptırıyor, kural olarak 2 hafta kullanılması gerektiği yazarken göstermek amaçlı birkaç gün kullanıyor ve 2 hafta olmadan başka bir kapak koyuyor.

Bir de kapak için ayrıntı vermemeye direnip, ilk bölümde yazan künye kısmını doldurmayan ve buna rağmen harika bir kapak isteyenler var. Ben sizin aklınızı mı okuyorum, nereden bileyim nasıl kapak istediğinizi? O zaman tam olarak ayrıntı vereceksiniz ki şöyle şöyle olsun diye, ben de yapayım, değil mi?

Kapakları tamamen gönüllü olarak yapıyorum. Karşılık olarak birkaç basit şeyden başka hiçbir şey istemiyorum, ki onlar olmasa da olur. Kimsenin buyruğu altında çalışmıyorum. Sırf faydalanın diye açtım ben bu sayfayı. İnsanlara bir yardımım dokunur diye düşündüm. Ama cidden bu yardımdan anlamayan insanlar var. Kimse üstüne alınmasın ama gerçekler bu.

Tamam, beğenmemiş olabilirsiniz, bu çok normal bir şey. Herkesin görüşü kendine özgüdür. Ama insan bir düşünür, der ki "bu kız emek harcamış, kurala uyup iki hafta kullanayım." En azından karşınızdaki insanı kırmamak için yaparsınız bunu. O kapağı iki hafta durdurmak zor bir şey değil, bir şeyiniz eksilmiyor. İstediğim şey çok uzun bir süre olsa düşünürüm ama ben yeterli bir süre olduğunu düşünüyorum.

Sonuçta ben o beğenmediğiniz kapağa bile en az bir buçuk saatlik emeğimi veriyorum. Kapağı isterken kurala uyup uyabilir miyim diye sorun kendinize, bunu gözardı ederek atın künyenizi.

Neyse, daha fazla uzatmak istemiyorum ama söylemeliyim ki bu konuda çok doluyum. Eğer böyle giderse sayfayı kapatacağım. Kimsenin kaprisleri altında bunu yapmak zorunda değilim.

BOOK COVERS • Carmen DesignHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin