Geri Döndüm ! İstek Alımı Açıldı!

258 20 13
                                    

Merhabalaar, Wattpad'e bir süre ara vermiştim. Bir süre derken, uzun bir müddet bu. Ve bunu habersiz yaptım. Ne tek kelime bir şey yazdım, ne de bir tasarım yaptım. Yani haliyle istek atanlar da, kitabıma yeni bölüm bekleyenler de sadece bekledi bekledi... Yeniden yazmaya başlayacağım, ama bunun için düzenlemeler vs. yapmam gerekiyor. Yani o biraz daha bekleyecek gibi.

Tasarım da yapmayı seviyorum. Bana ilham veriyor. Bu yüzden istek alımını tekrar açtım.

Eğer önceden istek atıp da verdiğim habersiz aradan dolayı yapmadığım varsa kurallara ve şartlara uyarak tekrar istek atabilirler :)

Şartlara uymayanları dikkate almıyorum. Bilim kurgu, fantastik, tarihi kurgular önceliğimdedir. 

İSTEKLERİ MESAJ KUTUSUNDAN ALIYORUM.

İstek atmanız için beni takip etmeniz gerekiyor.

Hikayenin en az 5 bölümü olması gerekiyor, yani haliyle yayımlanmış olanları yapıyorum.

Künyeyi eksiksiz olarak doldurmanız gerekiyor.

Kapağın en az 2 hafta boyunca kullanması gerekiyor, beğenilmese bile. Eğer bu konuda kendinize güveniniz yoksa, lütfen istek atmayın :/ Yani emek harcıyorum ve elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum.

Kapağı aldıktan sonra açıklama kısmına, "Kapak Yapımı: nursu_cugalir" yazmanız gerekiyor.


Künye:

1-Hikaye adı

2-Yazar adı

3-Varsa oyuncular (Belirli bir model vs. kullanılmayacaksa istenilen model şekli.)

4-Kitabın kısaca konusu

5-Kitabın türü

6-Dark/Light

7-Kitabın renk tonu

8-Eğer oyuncusuz ise nasıl bir fotoğraf istediğiniz, ayrıntılıca

9-Varsa eklemek istediğiniz söz

10-Genel olarak asıl bir kapak istediğiniz

BOOK COVERS • Carmen DesignHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin