İyi Okumalar!
Eslina'nın Ağzından
Sabah uyandığımda kızlar daha uyuyordu. Allah'tan yerde yatmıştım. Mona bacağını Melisa'nın üstüne atmıştı. Melisa'nın kolu ise Mona'nın yüzüne atıp kapatmıştı. Ben onları izlerken Melisa bir şeyler sayıklıyordu. Duymak için biraz yaklaştım. Duyduklarımla ve gördüklerimle şok oldum.
Melisa Ulaş diye sayıklıyordu ve Mona'yı öpmeye çalışıyordu.
Tabiki biraz intikam fena olmazdı. Telefonumu çıkarıp onların fotoğraflarını çektim. Aslında videoya alırdım da insani yanım tutmuştu.
O sırada Mona "Aaayyy bune be! Hem nefessiz kaldım hem de Ulaş da Ulaş diye kulağımı si**in." dedi. Mona bunları derken bende fotoğrafı okulun sitesine koydum.
O sırada Mona ve Melisa'nın telefonlarına aynı anda bildirim geldi. Baktıklarında Melisa'nın gözleri kocaman açıldı. Mona da "ESLİNAAA" diye cırladı. Melisa yavaşça kafasını kaldırdı ve bana 'sen bittin gerizekalı' dercesine baktı.
Ölmeden önceki vasiyetimi söylüyorum. Ananemle dedeme iyi bakın,mezar taşıma 'ŞAKAYA KURBAN GİTTİ' yazılsın. Son vasiyetim ise helva yerine baklava ya da ne biliyim kalburabastı dağıtın. Sevmiyorum ben helva hele de irmik.
Neyse son dualarımı da ettiğine göre savaş başlasın!!
Melisa üstüme üstüme gelmeye başladı. "Canım arkadaşım benim ya sen ne güzel bir şey yapmışsın öyle. SAYENDE REZİL OLDUM!" diye sonlara doğru cırladı.
"İntikam soğuk yenen bir yemektir benim canım arkadaşım." "N'aptım ben be?" diye sordu. "Ulaş?" dedim. Melisa anında kızardı. Mona "Peki ben? Ben niye kurbanım?" dedi. Biraz düşündüm. "Sen bonussun maalesef. Kıvırcık da değilsin ama. Arada kaynadın."
5 dakika sonra devam ettim. "Hadi barışalım." dedim yavru köpek bakışıyla. "Yaaa bakma şöyle dayanamıyorum." dedi. Hemen koşarak gidip sarıldım. Mona telefonunu bırakıp "Bende istiyoyum." diye bebek gibi konuştu. Tabiki ben buna katlanamıyorum. Iyk ne o öyle!hafif kafasına vurdum.
"Yaaa vurmasana!" "Üff tamam gel hadi."
Daha sonra kahvaltıya indik. Kahvaltıdan sonra Mona'nın odasına gittik. Melisa yanında kıyafet getirmediği için Mona'dan giyinecekti. Tabiki ben akıllılık yapıp yanımda kıyafet getirmiştim. Yoksa Mona'nın o mini eteklerini,kısacık elbiselerini giymeye meraklı değilim.
Çantamdan getirdiklerimi çıkardım. Ve banyoya yöneldim.
Siyah bir pantolon,üstüne siyah çizgili beyaz bir tişört giydim. Havalar serin olmaya başladığı için kot ceketini de giydim. Spor ayakkabılarımı da giyince hazırdım. Çantamda bulduğum bilekliklerimi de taktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Var Mısın Aşka? [düzenleniyor]
Teen FictionHer birinin kişiliği farklı olan 3 kız... Her birinin kişiliği farklı olan 3 erkek... Eğer sende bunların hikayesini merak ediyorsan hiç durma ve okumaya başla...