#1

6 0 0
                                    

  "Durulanmalıyız" dedi kadın, olanca bilmişliğiyle. Tanıdık yenilgilere bulanmış sesiyle karşılık verdi genç adam: Nasıl? 

...

 Herzaman ki rotamı değiştirip sağa döndüm. Bugün kafam hafif dalgındı . Ona güzel gözükmek için değildi rujum , kirpiğimde ki rimelim , saçımdaki kokum... Her zaman hiçbir şey olmamış gibi sabahları kalkar ,  üstüme başımı düzeltir okuluma , o çok sevdiğim arkadaşlarımın yanına giderdim.

 Kapıdan  arkadaşlarımla da selamlaştıktan sonra , gene onun yüzünü gördüm. Bir küs bir barışık  ilişkimiz vardı . Aşırı kısıtlayan , kıskanç , sevgisini hor görecek kadar inatçı bir adam. Ha bide şey, EVLİ . 

Ogünüde saatler akıtırken staj gördüğüm okuldan üstüme montumu alıp çıktım .  Enes koluma dokunarak '' Arabaya gelirmisin , konuşalım. '' Normal biri olsa , gururndan binmezdi ama maalesefki ben gerçekten seviyordum ve arabaya bindim. Eneste arabaya ben bindikden 20 sn sonra bindi . Karısıyla konuşmuş. Artık alışmıştım, biz onunla karısı yokkenden sevgiliydik. Ama o ayrılıklarımızdan gaza gelip evlenmişti. Evlenmek kolay bi iş deildi. Ama hergün onun koynuna girmesi canımı sıkıyordu. Ne kadar girmiyorum desede. Ve tabiki onsan korkmasıda aşırı kalp kırıcıydı. Tam konuşmaya başlayacaktı ki telefon zil sesi tekrardan çaldı. Görüntülü aranıyordu.

-Az önce konuştuk , inanmıyorsun gördüğün gibi arabadayım ve arabayı çalıştırıcam. 

+Oraya gidince aramamak için şimdi emin olmak istedim.

-Öptüm seni , kapatıyorum.

Abi deliricektim . Tamam olgun bir bayanım  ama bu kadarı fazla . Onun konuşmasına fırsat vermeden '' Bak ben bu arabadan şimdi iniyorum.   Bügünün tarihini yaz. Davanı açtığında (boşanma) elinde kağıtla gelirsin. Ha diyorsanki yok , sen bilirsin . Ben aldatılan bir kadının kocasının metresi olamam . Üzgünüm Enes. ''

....

O günden 1 hafta geçmiş , Hala haber ses soluk yoktu. Dün akşam sadece bana 3 ay ver gibi mesajlar yolladı. Evet inanmadım ama güvenmek istedim. 




Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 20, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MeyrusHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin