Am incercat sa nu ma încred in povestea spusa de casa aia,dar nu reușeam . Închideam ochii si imi imaginam tot felul de lucruri urate prin care as putea sa mor. Imi imaginam ca o sa întâlnesc pe cineva de care o sa ma atașez atat de tare încât i se va intampla ceva rau si voi suferi mult .
Odata cu apusul mi-am spus in mintea mea : " Sunt o fata curajoasa , de ce mi-ar fi frica? Imaginația mea doar imi joaca feste"
Vocea mea interioară ma linisti pana cand gândurile oribile revenisera iar. Nu puteam sa nu ma gândesc la tot felul de prostii.
Ma uitam pe pereti si visam cu ochii deschisi pana cand cineva imi bate in geam. Am tresărit si am căzut din pat.
M-am speriat si m-am îndepărtat ușor de geam pana cand aud o voce cunoscuta :
- Elena ! Sunt eu , Ana ! Deschide geamul !tipa ea bătând in geam.
Ma linistisem si deschisesem geamul :
- Ce faci? Ce cauti aici la ora asta ?am spus.
- Vino afara !imi raspunde ea zâmbind.
Ma gândeam la un lucru : copila asta chiar era ticnita. Pana la urma am iesit afara ,sa vad ce vroia.
- Haide vino !imi spune ea hotărâtă.
- Ce ? Unde sa mergem la ora asta ? S-a facut ora 11:30!raspund eu nervoasa.
- Ai spus ca mergem maine in casa aceea ! Așteptăm 30 de minute sa se facă miezul nopții si apoi intram! Abea astept !spune ea entuziasmata.
Ma uitam la ea cu niște ochi mari ca cepele,de parca dabea ma trezisem. Nu imi venea sa cred ce avea de gând sa facă . Totuși..cred ca dabea consumase droguri..dar Defapt era doar fericita ca trăiește un "film de groaza". Pe mine chiar ma inspaimantau lucrurile de genul,dar niciodata nu am vrut sa arat. Am 16 ani...ce ar spune prietenii mei daca ar auzi ca mie frica sa intru intr-o casa dărâmată..
- Nu !am spus eu. E prea tarziu!
- Asta inseamna ca tie frica,nu-i asa?
Fetița asta ma scoate din sărite . Cred ca vrea sa ma enerveze si sa ma facă sa ma simt prost . O sa ii arat ca nu poate.
- Stii ceva? Nu imi pasa,haide in casa aia ! spun eu cu juma' de gura.
Nu sunt sigura ca vreau sa fac asta..dar haide..ce se poate intampla..
Am ajuns la pragul usii,iar Ana a deschis usa si a spus :
- Fantome? Ha ha.
- Ce ? am spus eu .
Am intrat in casa si am vrut sa fiu tăcută . Ma gândeam ca daca nu spun nimic , Ana o sa se plictisească si o sa spuna sa plecam. Dar nu a fost asa.
- Haide ! imi spune ea.
- Unde ? Ai gasit ceva?spun eu sperând sa nu fie nimic.
- Da !! Uite aici! Se misca usa din celălalt capăt al holului.
Cand am auzit-o , începusem sa tremur . M-am oprit si m-am uitat lung la ea . Ba chiar am crezut ca visez. Am stat asa timp de cateva secunde si apoi am realizat ca nu era un vis , era adevărat. O usa din fata mea se misca fata-spate si dintr-o data , se opri.
Am crezut ca a fost doar vântul ,dar m-am Înșelat.
In cateva secunde , usa a fost scoasă din țâțâni , si trantita in fata ochilor mei.
Am tipat si am iesit afara fara sa mai ma uit in spate. Am inchis usa dupa mine, si cand Ana a vrut sa iasă si sa deschidă usa , nu a mai putut. M-am panicat si nu am mai știut ce sa fac.
Intr-un final, Ana a iesit pe geam spunându-mi ca a fost super.
Eu eram îngrijoratasi fetița asta imi spunea ca a fost "SUPER"? Drept cine ma ia?
- Trebuie sa plec acasă,i-am spus.
- Bine ! Ne vedem maine ! poate mai intram in casa asta.
-Nici gând,i-am răspuns.
Am intrat ușor in casa , sa nu ma audă părinții, si m-am furisat in camera mea. M-am Așezat pe pat si m-am uitat pe geam , la casa de alături in care intrasem.
La geamul casei aleia, era un chip de bărbat. M-am speriat si m-am băgat in pat. De frica, mi-am facut o rugăciune si m-am jurat ca nu o sa mai intru in casa aceea niciodata.
Se pot intampla o grămada de lucruri in casa aia , mi-am spus. Si dintr-o data , am adormit.
CITEȘTI
Frica,sentimentul ce ma predomină
Mystery / ThrillerAveam un sentiment ciudat. Un sentiment ce ma cuprindea la fiecare poveste auzita,la fiecare sunet auzit,la fiecare atingere neasteptata. Un sentiment ciudat ma cuprindea. Eram inspaimantata de gândurile pe care le aveam dar nu reușeam sa deslusesc...