Ricardo Quaresma, Quaresma'nın Askerleri adlı grubu kurdu, Oğuzhan Özyakup + 34 kişiyi gruba ekledi.
Oğuzhan Özyakup : Abi saat gecenin 2'si bu saatte ne grubu ya? Bildirim yüzünden uykudan uyandım tebrikler ya.
Ricardo Quaresma : Telefonu sessize almayı bilmiyonmu sen?
Oğuzhan Özyakup : Abi her gece senin gibi, biri grup açıp beni eklemiyor ki sessize alayım telefonumu.
Ricardo Quaresma : Olum amma uzattın he yeter.
Alvaro Negredo : Lan. Alvaro Jr'yi tam zorla uyuttum. Mesajlar geldi çocuk uyandı abv sizin ben!
Tolgay Arslan : Kader arkadaşımsın Neggy.
Nejeap Uysal : Neggy ne olum şlsnkcndlcndkxk
Alvaro Negredo : Kerimcan Durmaz gibi miyim lan ben öyle diyon bana!
Tolgay Arslan : Tamam Alvaro api özür dilerim alcnldncldlx
Şenol ☉ : Sabah antrenman var yatın uyuyun be.
Ricardo Quaresma : Hocam ben sizi eklemedim, siz nasıl?
Fatih Terim : Teknik direktör olmak bunları gerektirir Rico oğlum.
Nejeap Uysal : Gruba Fatih Hoca'da girdiğine göre birazdan Azize falan gelir dlfjdkcnlsjxk
Aziz(e) Yıldırım : Necip evladım sen bevimle dalga mı geçiyorsuv.
Nejeap Uysal : Rico at şu adamı korkuyor ben Azize'den.
Ricardo Quaresma : Emredersiniz Paşam!
*Ricardo, Aziz(e) Yıldırım adlı kişiyi gruptan trivela ile attı.*
Alvaro Negredo : Benim mavi beyaz kramponlarımı hangi gerizekalı aldı?
Nejeap Uysal : 😶
Alvaro Negredo : Necip, benim gerizekalı çocuğum bari alıyorsan kullandıktan sonra neden yerine bırakmıyorsun?
Nejeap Uysal : Neggy abi şimdi ben onları kullandım ama 7 saat antrenman yaptım ve şuan hiç iyi durumda değiller yine de getireyimmi?
Alvaro Negredo : 1- Bana Neggy deme. 2- Kramponlarıma neden bunu yaptın. 3- İsyan çıkarmaya gidiyorum benimle gelen varmı?
Gary Medel 🐶 : Bence Necip'i dövmeye gidelim 😎
Alvaro Negredo : Hadi gidelim pitbull!
*Nejeap Uysal gruptan uçarak kaçtı*
Fikret 🌲🌳🌴 : Ulan ben bu faturaları siz burda saçma saçma işler konuşun diye mi ödüyorum?
Fikret 🌲🌳🌴 : Hemen telefonları kapatıp antrenmana haydi çocuklar!
Tüm grup : Tamam başkanım🌴🌳💗
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
İlk bölüm nasıldı? Vote ve yorum atmayı unutmayın.💗 -Yağmur 💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Footballers Groupchat ♡
FanfikceBurada çoğu takımdan futbolcular olacaktır. Belirli bölümlerde istek alacağım. İyi okumalar.♥