Prolog

38 3 0
                                    

Byl to normální den, jako každý jiný, mladý Borns se vracel domů z tréninku boxu ke své ženě Kate. Když dorazil domů, tak ho čekala nečekaná zpráva. "Miláčku, musím ti něco říct.." Řekla. Borns polknul, neboť se bál, co přijde. "Víš, nevěřila jsem, že to někdy řeknu, ale.." Borns se tají dech. "Jsem těhotná!" Oba radostně se objali, protože tohle byla jejich největší chvilka v životě. "Takže, ze mě bude táta!" Radoval se, konečně dosáhl toho, čeho vždycky chtěl. 

Po několika hodinách si řekli, že by se mohli podělit s přáteli o jejich radostnou novinu. Všechny pozvali k nim domů na večeři s tím, že jim musí něco říct. Všichni přišli k nim domů, užívali si zábavy a povídali si, Armard vyprávěl o svých zážitkách, které prožil, když byl na misi v Afghánistánu. Poté hráli společenské hry a zabavili se tím na pár hodin. Poté se John zeptal "Hele, proč jste nás vůbec pozvali? Pochybuju, že jen tak..". Maria ho pak okřikla "Johne, nebuď drzej, ale má pravdu, proč?". Kate a Borns se zvedli a začali "Víte, musíme vás něco říct, čekáme miminko." Všichni byli uchváceni, gratulovali jim, že mají nové štěstí v životě. "A jak se bude jmenovat?" Zeptala se Maria. Kate zapřemýšlela a řekla "Víš, zatím jsme o jménu nepřemýšleli, ale kdyby to byl kluk, tak bych ho pojmenovala po otci a kdyby dcerka.." "Tak po mamince" Borns skočil do řeči.

Když už všichni odešli, tak Kate s Bornsem začali uklízet a poté se vydali do postele. "To byl zas den, co myslíš?" "Za sebe bych mohla říct, že to bylo děsný, ale zábavný." "Asi tak, rád jsem nás viděl všechny spolu po dlouhé době, jen škoda, že se můj brácha nemohl dostavit." "Taky mě to mrzí, ale řekneme mu to snad jindy, uvidíš lásko." "Máš asi pravdu Kate, miluju tě." "Já tebe, dobrou." Oba si dali pusu a šli spát. 

Další den měl Borns jeho poslední zápas sezóny, podíval se na svou ženu a dal jí pusu, poté se oblékl a vyrazil. Cestou přemýšlel o tom, jaký bude otec, jestli by měl být přísný, anebo by měl být spíš víc pečující, jak by měl své dítě učit zvyklostem a podobné věci. Již dorazil na místo a musel se jít připravit na zápas. Šel do šatny, převlékl se a říká si "Ty vole, to zvládneme. Trénovali jsme na tohle dlouho, tohle se nám povede. Jo!" Najednou slyší, jak ho volají do ringu, povzdechne si a hrdinně vstoupí do ringu. "V pravém rohu můžete vidět nebojácného a silného Bornse Sparksona!" Borns poté, co to dořekli začal zvedat ruce do vzduchu a povzbuzoval publikum. Mezitím Armard a John to sledovali na televizi a John říká "Sázím dvě stovky, že ten náš debil prohraje" "Já pět set, že vyhraje" "Platí!" A rozhodčí dál pokračuje "A v levém rohu máme rychlého a drsného Roberta Paina!" Oba se k sobě přiblížili blíž a rozhodčí jim říká "Takže hoši, chci tady čistou hru, takže jste připraveni?" Oba kývli hlavou a Pain dodal "Rozmáznu tě ty jeden namyšlenej parchante!" Borns se jen pousmál. Zápas začal. První ránu zasadil Borns a pokračuje dalšími. Pain mu vrací rány a zasazuje on rány. Zvonek zazvonil a oba šli do svým rohů, "Do prdele, toho jen tak nepoložím" Říká si Borns"Ale stejně, ten musí k zemi" Zvonek zazvonil znovu. Borns zase dává první ránu, ale další rány Pain vyblokoval a vrací protiúder a posílá Borns do rohu. Dělá, co může, ale nedaří se mu z toho rohu dostat a dostává zabrat. Pain se napřahuje a dává Bornsovi ránu, která ho poslala k zemi. Borns leží na zemi a slyší "Raz!" "Dva!" "Tři!" Pomalu se zvedá "Čtyři!" "Pět!" Je zpět na nohou a v ten moment zazvoní znovu zvonek. Borns sedí ve svém rohu a sleduje Paina, jak se mu vysmívá do obličeje. Přemýšlí, jaký má šance vyhrát a ta myšlenka se mu nelíbí. A znovu zazvonil zvonek, Borns nechce pokračovat, ale musí. Pain mu vráží další rány. Pro Borns to nevypadá hezky a najednou protiúder. Omráčil Paina a pokračuje v ranách. Poslal ho k zemi a byl to Knockout. "Dámy a pánové, vítězem se stává Borns!" Naštvanej John pak Armardovi dává 500 korun a Armard jen svinsky poděkuje .

Po zápase odjel zpátky domů a oslavoval s Kate, že vyhrál. "Bože, ty seš samá modřina!" Říká mu. "To víš, pusinky mi můžeš dávat jenom ty." Po oslavě, pak šel na terasu a sledoval západ slunce "Aspoň, že sezóna skončila, víc bych už nezvládl" Nalil si pak skleničku whisky a popíjel ji.

Měsíce plynuli a blížil se čas porodu, Borns byl víc hysterický než by měl mít, za to Kate byla úplně v klidu. "Zlato klid, je to úplně normální věc." Podíval se na ní a pousmál se "Jen si dělám starosti, co když to nezvládneš, co když se něco stane dítěti?" Kate ho políbila a řekla "Nedělej si starosti, mám pocit, že všechno bude v pořádku, uvidíš." Pokývl a důvěřoval jí. Potom Kate šla připravit oběd a v tem moment ji praskla voda. "Zlato, je to tady!" "Rodím!" Borns, jakmile to uslyšel tak běžel za ní a volal "Kurva, kurva, kurva, kurva, kurva, už běžím!" Odvezl ji do nemocnice a sháněl doktora. Kate už byla na porodním sále a rodila. Borns čekal na chodbě. Po dvou hodinách za ním přišla sestřička, ať se jde podívat na své dítě. Přišel na sál a uviděl miminko. "Pozdrav Juniora." Vzal si ho do náruče a řekl "Od teď by už to mohlo být jen a jen v pořádku."

BOHUHODNIKde žijí příběhy. Začni objevovat