Kimentem az udvara, és leültem a hintára. Éppen, hogy befejeztem a reggelim, kijött Twan is, és leült mellém.
-Mi a helyzet picur?-kérdezte.
-Most fejeztem be a reggelit. Sikerült már harmadik nekifutásból.-mondtam.
Twan elkezdett nevetni.
-Amúgy nem vagyok picur.-szóltam rá.
-Dehogynem.-vágta rá Twan.
-Nem is.-kezdtünk vitázni.
-De.
-Nem.
-De.
-Nem.
-Nekem az vagy és kész.-fejezte be a vitát.
-Pff.-mondtam neki idegesen.
-Na tudod, hogy szeretlek.-mondta nekem.
-Nem, nem tudom.-kezdtem duzogni.
Ekkor kijött Hannah és Lele. Lele leült Twan másik oldalára, Hannah pedig szembe velünk.
-Hugi akkor jössz velünk?-kérdezte Hannah.
-Mondtam, hogy ha kell segítség, csak szóljatok és megyek.-válaszoltam.
-Rendben. Lenge ruhákat pakolj, mert meleg lesz, de azért pakolj valami meleget is, mert akármi történhet. Tudod mi volt múlt nyáron a nyaraláson is.-mondta Hannah.
-Tudom, emlékszem. Akkor pakolok azt is.-mondtam.
-Fürdő ruhát el ne felejtsd! -szólt rám Lele.
-Oké. Oké.-mondtam nevetve.
Még kint ültünk ott egy kicsit. Aztán Lele hazament, Twan pedig maradt meg egy kicsit. Hannah megkérte, hogy néze meg, melyik a jobb ruha, amit vigyen magával. Hannah felrohant a szobájába és felvette az egyiket, és lejött a nappaliba. Megmutatta nekem és Twannak, majd felment és felvette a másodikat. Amig Hannah fent volt a szobájában és öltözött, én és Twan beszélgetünk. Mondot nekem viccet, elmesélt pár storyt ami megtörtént vele, meg ilyenek. Aztán végül a második ruhát választottuk, az jobban tetszett. Twan nemsokára hazament, én pedig felmentem a szobámba és elkezdtem pakolni.
Sokáig oda leszünk, ugyhogy egy bőröndnyi ruhát pakoltam, és még egy kistáskányi vackot, ami a mindennapi élethez kell.
YOU ARE READING
Mikor lettem én szerelmes?(T.K.F.F.)
FanfictionTwan Kuyper az egyik vines sráccal fanfiction-os történet.