I.

27 2 0
                                    

Mivel nyár van, ezért elég későig aludtam. Amikor felkeltem, teljesen kócosan, pizsiben, ásitozva lementem a konyhába. Igaz már fél 1 volt, de akkor is váratlanul ért, amikor lementem a lépcsőn és tesóm egész baráti köre, azaz 20-25 ember ült a nappaliban. Amikor leértem Twan azzonal köszönt.
-Jó reggelt Rose!
Aztán egyenként a többiek is köszöntek.
-Sziasztok! -köszöntem vissza.
Átmentem a konyhába, hogy reggelizek. Közben hallgatoztam egy kicsit. Éppen egy új videót terveztek, és azért volt ott mindenki. De mindegy nem zavart. Hannah kijött a konyhába hozzám.
-Jó reggelt hugi! -köszönt, és a homlokomra nyomott egy puszit.
-Neked is! -köszöntem vissza.
-Sajnálom ezt a nagy felfordulást, nem volt kihez menni, úgyhogy gondoltam át hívom őket ide.-magyarazkodott.
-Semmi baj, engem nem zavarnak.-mondtam, közben ettem a müzlimet.
-Biztos?-kérdezte.
-Igen Hannah.-mondtam.
Csengettek, úgyhogy Hannah gyorsan az ajtóhoz ment, hogy kinyissa. Alyson és Lele volt az. Amikor meghallottam az Alyson hangját kimentem, hogy köszönjek nekik. Megöleltem mindkettőt, és visszamentem enni. Lele, Alyson, Juanpa, és Twan olyan mintha a tesóm lenne. De nekem akkor is csak egy tesóm van Hannah. Miközben reggelizem Hannah kiabált nekem, hogy menjek át a napaliba.
-Hugi kellene még egy ember az új videóba. Vállalod? -kérdezte Hannah.
-Persze, szivesen segítek.-válaszoltam.
Leültem közéjük, és figyeltem. Nagyon érdekes feladatom lesz. Malibu partján az égető napsütésben, én leszek a kacsajelmezes lány. De legalább vizközelben leszek, és ahogy végeztünk megyek is fürödni. Holnap után indulunk. Persze több időre megyünk. Miután a srácok elmentek, Twan és Lele maradtak még. Én pedig ugy gondoltam az udvaron a kényelmes fotelban fejezem be a reggelim.

Mikor lettem én szerelmes?(T.K.F.F.)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon