Doi

5 1 0
                                    

In urmatoarea zi, marti, tin minte ca  m-am trezit cu alarma ceasului. O performanta frumoasa .. ma gandeam eu. In acea ultima saptamana ma imbracam fara sa ma uit cu ce deci modul in care ma imbracam era foarte ciudat. Mi-am luat un ghiozdan si mi-am pus in el un caiet bun la toate materiile. Am coborat scarile in graba , iau repede o felie de paine de pe masa si zicand un :
-Neata!
Ies pe usa ca o tornada. Aveam chef sa chiulesc. Toata ziua. Mai ales ca stiu ca aveam ora cu directorul adjunct si eram tare curioasa sa vad cum va reactiona. Ma gandeam ca va iesi ceva scandal.... de accea nu vroiambsa fiu singura.
Am dat buzna in clasa si m-am dus direct la:
-Mara Mara! Chiulesti cu mine?
-Tu chiar ai innebunit Emma?
-Ce? Haide toti pleaca.
-Nu eu nu plec. Nu pot Em.
-Serios? Nu te-ai saturat sa fi tocilara clasei?
-Poftim?
-Da! Toti de iau de fraiera. Nu vezi?!
-Aha inclusiv tu.
-Uneori da!
-Pleaca, lasa-ma! Hai!
M-am luat cu niste fete din a 12-a C si ne-am dus chiar la barul de langa scoala. Acolo erau jumatate din clasele liceului. Inclusiv... baietii din a 12-a B. Cei mai faini din liceu. Toate salivau sa se combine cu unul dintre ei. Dar nu era asa usor cum parea...
Am stat ce am stat si..:
-Hai fata sa megem la ei.~ imi zice una~
-Poftim?! Ai innebunit?
-Ce? Haide nu imi spune ca Emmei Lotte ii e frica.
-Nici in visele tale. Haide.
Ne apropiam ca niste vulpi de ei. Unul me obedrva si ii face semn si celuilalt. Mai apoi toata șatra se uita la noi.
-Ce faceti baieti?~zice fata~
-Binisor. Dar acum ca ati venit e mult mai bine.~zice unul cu un zambet pervers~
-Ce fac printesele? ~ zice altul~
-Bine , dar nu imi mai spune printesa.~zic eu iritata de acel cuvant~
-Da de ce iepuras?
-Cu voi nu se poate vorbi normal nu?
In timp ce conversam cu acela , o vad pe tipa care m-a convins sa venim , deja giugiulindu-se cu unu. Ew. Tipul "printrsa" ma prinde de mana.
-N-ai vrea sa ne retragem puin?
-Ba da.<~ zic eu fiind curioasa~
M-a dus in spatele barului. Era tare ingust le-acolo. Stateam apropiati. Foarte apropiati.
-Cameron. Cameron Collin. Poti sa imi spui Cam.
-Oh. Emma Lotte.
-Esti din a 12-a A?
-Dada. Tu esti din a 12-a B?
-Dap.
Imi suna telefonul. Este Mara. L-am inchis dar cand mi-am ridicat ochii din telefon, Cam acela statea la 5 cm de fata mea. Cred ca a fost pentru prima data cand am rosit.  Nici acum , uitandu-ma inapoi nu stiu de ce am facut-o.
-C-ce faci?
-Ma uit la tine.
-De ce?
-Pentru ca esti frumoasa.
-Serios? Nu ti se pare ca sunt plictisitoare?
-Nu. Imi pari foarte interesanta si mieterioasa. Si vreau sa te cunosc mai bine.
-Si ce vreisa stii?
-Pai de ce esti aici?
-Chiulesc, ca tine.
-Vad ca prietena ta deja si-a gasit preocuparie.
-Da dar, nu e prietena mea. Prietena mea e la liceu... la ore.
-Serios?
-Eu i-am zis sa vina dar nu a vrut.
-Aha. Si—
Chiar cand voroia sa spuna ceva , betivana aceea de fata intra cu iubi al ei balanganindu-se .
-Ce faceti?
-Nimic.~zic eu~
-Perfect. Lasati-ne pe noi sa facem.
-Hai sa plecam.~zice Cam luandu-ma de brat~
Am Mers inapoi in Bar si ne-am inghesuit intr-un colt.
-N-ai vrea sa mergem la mine acasa? Parintii mei sunt plecati la ceva ceremonie si vor sta toata saptamana.  Poti chiar sa ramai peste noapte daca vrei:
-O sa ma violezi?
-Eu, subsemnatul Cameron Collin promit ca nu am sa te violez.
-Bine. Haide , sa mergem—
S-a facut liniste de mormant in bar cand directorul adjunct a intrat. Nu mai puteam misca nici un muschi. Se indrepta direct spere mine. Dar nu intelegeam un lucru si anume de ce isi scotea pachetul de tigari din borseta.
-Domnisoara Lotte:..
-D-da?!
-Imi dai si mie un fum?~imi spune in timp ce cu un zambet larg imi intinde tigara~.
-S-sigur.
I-am aprins tigara. Intre timp ce fuma a mai salutat baietii si apoi zicand:
-No pai va las sa va distrati. O zi faina.
A iesit fredonand o melodie.  Atat de cacat nu m-am simtit in viata mea. Imediat dupa incudent am iesit in spate cu Cam si am sunat-o imiediat pe Mara sa imi cer scuze ca i-am spus ce i-am spus.  Restul zilelor nu am mai chiulit de la ora lui.
In fine apoi am plecat cu Cam acasa la el. M-a dus cu masina lui scumpa ptimita de majorat. Acum ca o paranteza .... dada stiu ca el are 18 ani si ca si eu ar fi trebuit sa am tot atat dar m-su trimis parintii cu un an mai repede la scoala deci... am luat teapa la faza asta.
Revenind binenteles ca acea "casuta" a lui era cat un castel.  Mi s-a pus un nod in gat cand am vazut.
-S-a intamplat ceva?~ma intreaba el nedumerit~
-Nunu. H-hai sa mergem...
Am intrat.... la fel de luxos... m-am obisnuit sa zicem.
-Haide.
-Unde?
-In camera mea.
Cand am auzit tot ce m-am gandit a fost ... sa nu il judec inca ca fiind pervers. Dupa ce am urcat si am ajuns in camea lui ...scumpa.... si am vazut ca m-a invitata sa ne punem in pat l-am etichetat ca fiind un pervers nenorocit , dar m-am grabit.
De la ora 12:34 pana la ora 20:56 am vorbit nonstop.
-Si tu acum vrei sa imi spui ca ai falsificat si contrafacut biletele de la Bal.
-Dap. Am furat ștampila si in loc sa incaseze acei copii bani si sa plateasca sala , ornamente etc eu am incasat banii si ceilalti au vandut 20 de bilete in timp ce eu am vandut fake-urile alea la toata scoala.
-Si a aflat cineva?
-Da! Diriga. I-au zis ceilalti tampiti de copii.
Radeam amandoi ca doi idioti. Chiar si dupa 20 de minute de la "poveste" inca.... inca radeam. Cu lacrimi chiar. Cam mi-a povestit si cum prima masina de majorat a aruncat-o accidental intr-un sant. Cea cu care m-a adus pe mine era a doua. Ma inteb cati bani au ai lui!!?
Nici nu ne-am dat seama cand s-a facut ora 23:45. Eram destul de obositi amandoi. Mie imi tot cadeau pleoapele.
Dintr-o data Cam se opreste brusc din ras uitandu-se la mine cam... ciudat-o pervers.
-S-a intamplat ceva?~il intreb eu~
-E tarziu. Ce zici daca ramai peste noapte?
-Ai vre-un film bun? Horror?
-Dap.
-Raman.
Sincer am fost usurata ca nu trebuie sa ma intorc acasa. Dar mi-am amintit mai apoi ca nici nu i-am anuntat pe parinti unde merg si ca... teoretic ar fi trebuit sa fiu la 15:50 acasa. Dar nu ma mai stresez cu asta si ma intind in pat langa Cam si din telecomanda lui de ultima generatie da drumul televizorului de ultima generatie. Si incepe asa-zisul film horror care de fapt e super mega extra plictisitor. Dar nu comentez.
Patul asta e foarte mare. Si pufos. Si comfortabil. Ii puteam simti greutatea corpului lui Cam deasupra saltelei. Ma tragea si pe mine in jos. Chiar prea tare. Si ma gandeam.... cat de puternici sunt muschii aia pe care ii poarta?

The Risk |roUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum