Aklından şüphe ettiğim Kageyama Tobio;
Sen bir aptalsın.
SEN GERÇEKTEN APTALSIN.O kadar aptalsın ki, sana uygun kelime bulamıyorum. Hemde on dakika sözlüğü karıştırmama rağmen.
Zaten beynim bu kadarını kaldırmaya da yetmiyor. Cümle kuramıyorum.Her neyse.
Hiçbir mektubunu çöpe atmadım.
Hepsini okudum. Evet haklısın. Blöf yaptım. Sayılır.Ve senin kadar bende acı çekiyorum.
Fakat sen bildiğin ilgi manyağı gibi davranıyorsun.
Bende seni düşünüyorum.
Üniversitede, dışarıda, kahve dükkânında geçen gün gördüğüm yemekhane.
Seni gördüğüm an sana sarılmak istiyorum.
Ama yapamam.Tekrar seninle olmak istiyorum. Ama şu an değil.
Beni zorluyorsun Kageyama. Gerçekten zorluyorsun.
Anında istediğini yapamam aniden geçmişi silip yanına gelemem.
Eskisi gibisin her şeyi aceleye getiriyorsun. Hemen senin istediğin noktaya gelelim istiyorsun.Hani bana vaat ettiğin yeni kageyama?
Anlayışlı ol.
Seni seviyorum. Hep bunu aynı ciddiyetle söyledim.
Devam ediyorum.
Seni çok seviyorum.Ama sen beni hasta ediyorsun. Seni öpmek istiyorum bazense böyle parça pinçik etmek.
Seviyorum sevmesine ama öldürmekte istiyorum.Üzgünüm fakat hâlâ sana inanmıyorum.
Bunu söyleyen beynim.Oysa aciz kalbim şu an, seni affedip geri dönmeye hazır.
En çok da bundan nefret ediyorum.
Sen her gün evinde oturup bunları yazarken bende yurt odamda oturup bunları düşünüyorum.
Özlüyorum. Ve bazen kendimden bile nefret ediyorum.
Keşke gerçekten de kusursuz olabilseydik.
Biliyorum imkânsız. Ama sana inansaydım yapabileceğim şeylerin de sınırı yoktu.
Hâlâ seni unutamayan Hinata Shouyou
Not: Kendine dikkat et biraz hasta olma. Sana bakacak kimse yok.
Not İki: Sevgilim falan yok. Arkadaşım o.
Tamam bu son not: Tutamaycağın sözler veriyorsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
rumor. kagehina
Fanfiction"Arkadaşlarımın söylediğine göre çoktan yeni birini bulmuşsun, ben seni ne kadar unutmak istemesem de sen beni çoktan unutmuşsun." kard + rumor