fift. ILY

448 41 30
                                    

Beni her seferinde daha çok şaşırtan Hinata Shouyou;

Evde gülmekten en sevdiğin bardağı kırdım üzgünüm. Fakat mektubun elime geçince ne diyor bu dedim.

Hinata. Henüz sevgili olduğumuzdan haberi olmayan sevgilim. Benden zaman istedin. Ben de sana göstermek istedim. Bencil veya kendini beğenmiş olmadığımı.

O haftalar nasıl geçti bilmiyorum. Bir şey demeni, mektup yazmanı ya da en azından bana bakmanı istedim. Fakat gözlerini hep çevirdin. Sana olan sevgim aceleci değil. Üstünde hızlıca elde edilen başarıların soğukluğu yok. Bu gerçekçilik kadar sıcak ve samimi. Haftalarca hisset dedim Hinata. Hissetsin. Yalvarırım ulaşsın. Bana son bir kez gerçekten baksın. Ve sonra (bak uyarıyorum burası bencilce ) Sonra ise, sadece bana baksın dedim.

Sabahları ve akşamüstüleri hatırla. Buluşmalarımızı.

Arkadaşlarımın yanında konun açıldığı an unut onu dediklerinde nasıl şiddetle red ettiğimi gör.

Ve sonra tekrar sev beni.

Bu hayalle gözlerimi kapadığım günün sabahı ise mektubun elime ulaştı.

Ve sende mektubunda hazır olduğunu söylüyorsun.

Üzgünüm. Çok mutluyum. Tahmin dahi edemezsin. Gidip on kilometre aralıksız koşsam bu kadar hızlı atmaz kalbim.

Şu an onlarca düşünce var akımda fakat tek bildiğim ne olursa olsun yanında olacağım.

Bana inan.
Artık yalnız olmayacaksın.
Çünkü tüm kötü zamanlarında ben burada olacağım.

Sevgilin (yani öyle olduğunu umuyor )

Not; Bu arada en sevdiğin bardağı kırdığım için üzgünüm. Çok heyecanlıydım.

Not iki; sana aynısını bulacağım.


;)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 14, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

rumor. kagehinaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin