Ughhh. Ogen open en ik zie....het plafond
Ik rol over me bed en beland op de grond. Maar ik slaap rustig verder tot mijn wekker gaat HE YEMMAA 8 UUR?!?! Ik douche snelle Jelle en poets me tanden en trek wat simpels aan...
Ik pak een croissantje en drink wat melk. Beslema mama. BESLEMA BENTI schreeuwt ze uit de keuken. Lets go 2 the hell(school dus)
Ik ga naar mijn kluisje en daar komt ze dan ja hoor de enige echte MAISSAM my bae😍. EWA schreeuwt ze skoet (stil) iedereen kan je horen.zeg ik fluisterend BITCH?!?! IK HEB SCHIJT. En ze begint te dansen met haar heupen.whahahah oke nou weet ik het wel maar ewa na school stad. Ja isg we rijden op me Vespa oke? BITCH JA schreeuw ik. Huts de klas in ik open de deur "zo zo mevrouw elrahmaan is weer te laat" ja kechba het was ook te Laat voor je moeder om abortus te plegen voor jou. "Ooowwwwww" schreeuwt de hele klas. "NOU IS HET GENOEG!! TESNIEM NU MELDEN" ik zei oke hoef k tenminste niet in deze izan(poep) klas te zitten" ik likte me middelvindel en stook hem uit. En ik gooide de deur dicht. Ik hoorde die zeekoeien nog schreeuwen. K heb echt een zielige klas man. Maar ewa ja Lets go ik ga me wel melden hoor want wat ik deed kon echt niet. Maar bitch ik heb geen spijt. Onderweg naar de directeur bots ik tegen een jongen aan" het s s spijt m me zeg ik zielig. Hij helpt me overeind en ik staar in 2 mooie ogenIk staarde hem Shi 30 seconden aan toen kwam ik uit mijn trans en hij staarde me nog steeds aan. Ik werd rood. Ik liep snel weg met een rood hoofd... ik klop op de deur."binnen" hallo meneer hazelmans(random naam😂)
"O tesniem jij weer" ja ik weer gestamte batata( schuine letters zijn tesniem's gedachtes). Uhm ja meneer"wat is er nou weer gebeurt" ik vertelde het verhaal. "Ja tesniem het is helaas niet anders". Wat bedoeld u meneer?. "Nou al sinds het nieuwe jaar ben jij er elke dag uitgestuurd" "dat is 215 keer dus sorry tesniem maar je bent geschorst"WAT?!? Nee meneer alstublieft.sorry tesniem het kan niet anders. Ik liep de deur uit met rode ogen woede en verdriet. Ik liep de klas binnen om mijn boeken te pakken. Nou mevrouw heeft eindelijk har les geleerd. Zegt die verrotte snotaap. JA MEVROUW IK BEN GESCHOORST."wat?!?"MOET IK HET SPELLEN G E S C H O O R S T" o sorry ik zal er alles aan doen om...SIRT KOWED JE HOEFT GEEN ENE IZAN TE DOEN A BOIZAN"en ik smijt de deur dicht" ik loop langs de directeur. Uhmm mevrouw elrahmaan" ja zeg ik emotieloos. Ik heb u cijferlijst bekeken en u haalt zeer hoge cijfers dus ik zal kijken of ik nog wat voor u kan doen. Want u bent een zeer slimme leerling. A kaulo boizan je hoeft niets te doen laat mij op deze school en anders kowed a missen hram.Dank u wel meneer. En ik loop de school uit. Wacht ff hoor ik ben helemaal vergeten om maissam te appen.
T: maissam kom nu naar ingang van school.
M: wagha ik ben er over 5 minIk wacht bij het trapje en ik zie maissam. Ze rent naar me toe. "Wat is er!?!?". Ik ik ik ben geschorst."ZEG WHOLLAH"en ik kijk haar sip aan en vertelde alles van a tot z. "A WELDENKEHBA WAT DENKT HIJ WEL NIET". Ewa ja is rascistische school toch. "MAISSAM EL BOEKADI"(ik ga stuk😂)
"SHIT DE DOCENT" maissam trekt Shi gekke sprintte naar haar klas en ik loop naar huis. Mijn vader is toch al heel vaak weg. Zakenreis dus ja ik zie hem maar Shi 3x per jaar. Dus ik kom thuis. "Benti je bent zo vroeg thuis?!??"
Yemma...ik ben geschorst. "HEYAUW WAAROM" ik vertelde alles en ze zei. "ik ga een betere school zoeken" oke yemma. Ayoub komt thuis. "Ewa a niffauwww" "ASTAGFURRLAH GROETEN WIJ NIET MEER MET SALAAM?!?" Ik proeste het uit. En ayoub krabte aan zijn hoofd en zei zacht salaam.ayoub komt naast me zitten."FIFA??"ja is goed jij gaat eraan."za3hma" oke Liverpool tegen realmadrid. IK BEN REAL!!!."is goed" na 5 min spelen maakt ayoub eerste goal."GOALLASOOIIII"schreeuwt hij door het huis"AYOUB A HRAM RUSTIG DOEN"HA HA. En dan maak ik een goal.mabrouk a3lina bitch. "Ga ga" zegt ayoub lachend. En we spelen verder. Even later komt Mohamed binnen"EWAA DRERRIE'S". Hij ploft op de bank. Oja van yemma moest ik zeggen dat ze iets later thuis is. Ze is op bezoek bij tante fatiha.dus van mama mochten we eten bestellen. We willen allemaal wat anders.IKKE WIL SUSHI!.roep ik."PIZZA A NIFFAUW".schreeuwt ayoub. CHINEES BLEDDERS".blert Mohamed. Oke we pakken allemaal onze tellie's en bestellen wat we willen. Na het eten gaat iedereen naar bed.ik scroll nog ff door me insta en ga dan ook slapen.YEMMAA SBAHHELGEIR(goeiemorgen).niemand?!?.yemmaa YEMMAA
JE LEEST
Mauvaise chinne
HumorJe word van school getrapt. Moet gaan studeren in Engeland en Krijgt te maken met drugs....ontmoet het bijdehante meisje tesniem .bijdehand maar een hart van goud dit is hoe ze haar chaos leven overleefd ❌NIET KOPIEËREN❌