Yemma?!?

29 4 1
                                    

                       Respectief tesniem
Yemma?. Yemmaaaa.? Waar is mama? Ik maak snel ayoub wakker  WAAR IS YEMMA?! "Mmhh vraag mo" ik ren naar mootjes kamer. MO?!MOOO WAAR IS YEMMA. Hij schrikt wakker "yemma ze zou allang thuis moeten zijn?!?".WEET IK en ik laat tranen vallen.... ik zoek door het hele huis bel haar maar niets. Daarna bel ik me vader niets!. Ondertussen zijn mo en ayoub naar politiebureau. Ik doe woedoe en ga bidden voor mijn moeder. Ayoub en mo komen thuis. "Ze doen er alles aan om yemma te vinden". Zegt ayoub kalm.mo staart dood voor zich uit. ik laat een paar tranen vallen. Mijn vader neemt ookal niet op....OMG ER BELT IEMAND IN CHA ALLAH HEBBEN ZE HAAR GEVONDEN. Schreeuw ik luid.
T:hallo met tesniem met wie spreek ik
??: goeiemorgen tesniem kun je toevallig naar school komen met een ouder of verzorger.
T: ja is goed maar moet dat echt nu?
School: ja tesniem het moet er is belangrijk nieuws
T: oke ik ben er snel
School: tot zo
En ik hang op.wat willen deze halouvs(varkens)nu weer😡. Ik vertel het nieuws aan mo en hij gaat mee.aangekomen op school worden ik en mo gebracht naar de directeur.ik ziet daar relaxgezakt maar mo zit recht alsof hij sollicitatie gesprek gaat doen."Ewa ronaldo komt niet hoor dat je zo recht gaat zitten"hij kijkt me droog aan en gaat verder op zijn tel.eindelijk komt de directeur binnen. "Hallo ja sorry maar ik moest een paar telefoontjes opnemen"je bent niet belangrijk niemand belt jou a zeekoe."nou tesniem el*** ik heb nieuws!"nou?.zegt mo slaperig."aangezien jou score's keurig zijn willen we jou ergens gaan Laten studeren"tazz ben ik daarom gekomen challa's man..."studeren in Engeland"hij stopt en draait zich geschrokken om.ENGELAND?!?.schreeuw ik never dat is te ver. Dit is voor je eigen toekomst.ik krijg een appje van iemand ik kijk en.O NEE NIET NU....

Mauvaise chinneWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu