"Ahoj Lee Soo Jin. Dlouhou dobu jsme se neviděli co na to říkáš.?" " ..... Jo no. Ahoj."
Přišel ke mě a pratelsky jsme se objali. " "Takže vy dva se znáte ?" " Jo známe se to díky mě Lee So Jin, trenere na slovíčko prosím." Trenér a Fang thin hao někam šli tak jsem se šla projít sama jelikož Bai Cao mi řekla že když půjdu touhle cestičkou tak dojdu až k místu kde trénovala ona sama.

Fang thin hao

" Chang an určitě se musíš ptát proč jsem ji ukázal tuhle halu a ne halu kde jsem já nebo můj dědeček." " Hm tak to mě zajímá proč"
" Lee Soo Jin je teď trochu povahy kterou jí vsugerovala  tvoje bývalá žačka. A já už na to nemohl dál koukat proto jsem si vzal její tréninky do rukou já a nevím proč ale nějak se mi povedlo aby že Lee Soo Jin je teď trochu povahy jakou jsem chtěl  okouzlující ale i arogantní k ostatním které nemá rada, a to se mi nelíbilo tak jsem ji navrhl tvojí halu ale ona že ne. Proto jsem ji z haly vyhnal a řekl jí že dokavad se nedostane do téhle haly že už ji s ničím nebudu pomáhat....." " Fang thin hao určitě ti s ní pomůžu ale něco mě zajima.... Ty .... Ji... ?" " Ano já jsem se do Lee Soo Jin zamiloval....  Právě proto jsem ji poslal jsem k tobě "
" Fang thin hao určitě ale je třeba aby jsi na ni tolik nenaléhal jako na Bai Cao  sám víš jak to dopadlo že ano..... " " Jo vím....... A děkuji ..... Jo a budu se chodit podívat na Lee Soo Jin jak se jí daří,a občas ti sni pomůžu jeden den já druhý den ty. Jestli ti to teda nevadí.? " " Dobře platí. Takže zítra ty?" " Jo"

Další den jsem ráno vstal a šel za Lee Soo Jin. Přijel jsem a  hned mě všichni vytali až na Lee Soo Jin "Ahoj všichni kde je Lee Soo Jin?" " No víš Thin Hao včera ji navrhla ať se jde podívat po zahradě a.... Večer se nevrátila....." "To je jedno kde je?" "No to nevíme .... A-ale rikala něco o tom že jste ji něco zatrhl a ona to chce prý zkusit....." Ani to ne do řekly a na věděl že je zle rychle jsem se rozběh kam si myslim že šla ale nebyla tam.. přišel jsem blíž a viděl nekoho  oprenyho o strom. Šel jsem blíž a byla to Lee Soo Jin vypadala že ji není moc dobře. Hned jsem ji vzal do náruče a odnesl do auta a jel sní ihned směr nemocnice kde si jo ihned prevazly doktori. Na štěstí to nic nebylo byla to horečka 40 °C . Každou chvíli něco mumlala  až po pár minutách jsem ji rozuměl " Fang thin hao  já tě miluju....." To co řekla bylo úžasné ale nevím jestli to myslela vážně nebo to řekla jen z horečky.

Ahojte lidi doufám že se vám moje knížka zatím libi. Omlouvám se za některa jména jelikož nwm jak se píšou tak je píšu tak jak si myslím že se píšou. Vaše Park.

Muj sen se splnilKde žijí příběhy. Začni objevovat