Ahojte lidi tuhle kapitolu bych chtěla věnovat mý kamarádce z kladne. Zlato tahle kapitola je pro tebe 😉😉

Chang An
" Bai Cao " " ano trenere " " prý jsi mě hledala " " ..... No a ano potřebuju s vámi mluvit trenere." " O co jde" " no..... Víte .... Jak ..... Jste mi minule vyznal své city a já vám je zatím ještě neoplatila" " no .... Jo.... Řekl jsem že počkám...." " Nooo vite já vás mám ráda." Nevěděl jsem co na to říct tak jediný co mě napadlo udělat ze ji obejmu. Objal jsem ji, Bai Cao mi obejmutí opětovala.  "Bai Cao máš dneska odpoledne čas?' " no trenere máme trénink " " no jo trénink....... , no to se tě budu muset zeptat teď ......." " ...... Bai Cao budeš moji dívkou?" Srdce mi v tu chvíli na bralo takový tep že snad není možný " trenere ...... " Teď to přijde buďto mě pošle do země skřítků a nebo mě přijme ale já si myslím že mě pošle do země skřítků a ještě dál ( sorry lidi mě nic jiného nenapadlo než země skřítků noooo. )
" Ráda budu vaší dívkou " udělal jsem něco za co mě bude nejspíš nenávidět ale co už jsem to udělal několikrát.
Přišel jsem k ní blíže a dal jí něžný polibek na čelo.
Najednou se objevily všichni a začaly nám tleskat a radovat se. Já s Bai Cao jsme jen staly a koukali na ně jak na blázny. 

Tak jo ty moje trdlo doufám že se ti tahle extrémně krátká kapitola líbila.😉😉😉😚 Měj tě se hezoucky pište knížečky a čauky 😂😂😂😂😂😂.

Muj sen se splnilKde žijí příběhy. Začni objevovat