#STYLINSON SIRALAMASINDA #59 . SIRADA! ÇOK MUTLUYUMMM
Louis'nin kulağına Harry'nin tahrik edici fısıldaması geldiğinde ister istemez tahrik olup hırladı. Narin elleri Harry'nin tişortünü tutup çekiştirerek onu daha da yanına çekmeye çalıştı.
Harry, Louis'nin boynunda öpücüklerle patike çizip tekrar dudaklarına yöneldi.
"H-Harry o-oh.." Louis, Harry'nin tişortünun eteğini üstündeki yumuşak kumaşı çıkarmaya çalıştı. Harry Louis'nin dudağına son bir öpücük bırakıp dudaklarını ayırdı ve çocuğun tişortünu çıkarmasına izin verdi.
Louis'nin gözleri Harry'nin çıplak vücudunu görünce büyüdü ve bu da büyük oğlanın sırıtmasına neden oldu. Harry çocuğun ellerinin bedeninde hafifçe hareket ettiğini fark ettiğinde güldü. Louis'nin elleri pantolonunun sıkı belinden içeriye doğru iniş yaptığında ise Harry'nin nefesi kesildi.
Daha fazla bu yavaş tempoya uyum sağlayamayacağını bildirmek için, "Kedicik." Dedi Harry uyarıcı biçimde.
Louis omuz silkip çocuğun bel bölgesinde oyalamaya devam etti, bilerek elini ara sıra içeriye doğru itiyordu.
Küçük elinin sert bir el tarafından durdurulduğunu fark eden Louis, Harry'ye masumca bakıp gözlerini kırptı. Louis, Harry'nin onu yatak odasına taşıyıp kıyafetlerini çıkarınca istekli bir şekilde inledi.
Harry ellerini çocuğun iki tarafına yerleştirip üstüne eğildiğinde Louis heyecan dolu mırıltılar çıkardı. Harry bundan aldığı hırsla çocuğun tişortünu tek bir hareketle çıkardı ve Louis utançla bedenini kapamaya çalıştı.
Harry, "Hey kendini kapatma prenses." Dedi ve çocuğun göğsünden başlayarak eteğinin beline kadar öpücüklerden bir yok yarattı. Hemen ardından tekrar geriye tırmanıp küçüğün meme ucunu hafifçe emdi.
Louis inledi. ",H-arry oo-o H-siktir." Harry, ellerini aşağıya doğru kaydırıp Louis'nin eteğinin içine daldırdı. Ardından yavaşça eteği aşağı kaydırarak altındaki çocuğa mükemmel bir şekilde oturmuş dantelli külodu görülür hale getirdi. Harry sert bir şekilde inledi. Bu kadar meleğimsi bir çocuğu dark siyah dantel bir külot giyerken görmek onu deli ediyordu. Louis'nin, sertliginin üstünde sertleştiğini hissetti.Harry çocuğun bacaklarını ayırıp iç kısımlara öpücükler bırakırken, "Çok iyi hissettireceğim." Dedi. Louis 'e doğru başını kaldırdığında ise çocuğun başını iki yana salladığını gördü.
Küçük olanın mavi gözlerine bakarken "Ne?" Diye sordu Harry kafası karışık bir şekilde kaşlarını kaldırarak.
"Seni memnun etmek istiyorum." Dedi Louis. Harry çocuğun pembe dudaklarından bu kelimelerin çıktığını duyduğunda kendine hakim olamıyordu.
"Nasıl?" Dedi zorlukla.
"Seni sürmeme izin ver babacığım."
&&
Ya Allah'ım diğer bölüm aşırı smutt
Ayrıca ben bu bölümü yayimlamistim geçen gün ama watty yayınlanmamış sorry