Başlangıç✨

10 2 1
                                    

Yağmur damlalarının yüzüme vurmasını seviyordum. Bana kendimi hatırlatıyorlar. Yaptığım hataları,davranışları gün yüzüne vuruyorlar. Güzel bir eleştirmen gibi bizi eleştiriyorlar. Ama güneş öyle değil. Sadece hatalarımızı gün yüzüne vuruyor. Başka bir şey yapmıyor.


Aslında rüzgar da öyle.Bir şeyleri kişiselleştirmeyi seviyoruz,ya da ona benzetmeyi. İnsanların hayatlarını eleştirebilirsin ama eleştirirken onları üzersin. Senin üzüldüğünü önemsemeden eleştirmeye devam ederler ve sende hep üzülürsün. Hata üstüne hata ararlar ve sende hata yapmaya devam edersin.


Hep böyle düşüncelere dalıyorum. Gerçekten üzdüğümüz insanların ya da bizi üzen insanların umurunda mıyız? Neden hata yapmaya teşvik ediyorlar? 

Yağmuru izlemek güzel ama bu gibi düşüncelere dalmak güzel değil.

Zil çaldı ve herkes dışarı çıkıyordu. Tipik okul çıkışı. Eve gittiğimde nereden bilebilirdim ki üvey evlat olduğumu. Ablam hep benimle dalga geçerdi cami avlusundan aldık seni evlatlıksın sen diye. Hadi ama kimin ablası bunu demiyor ki ya da biz kardeşimize demiyoruz ki. Küçüktüm bunu dediği anda ağlar anneme şikayet ederdim. Demek ki doğruymuş.

-Eslin hadi ne uyuşuksun öyle.

Beni düşüncelerden ayıran arkadaşıma baktım.

-Tamam Alya sen çık geilyorum.

-Tamam ama bekletme kapıdayım. Tamam diye arkasından bağırdım. 

O çıkarken arkasından baktım. Bir manken edasıyla çıktı. Sıramın üstündeki kitapları ve defterlerimi toplayıp montumu elime aldım. Özel mi veya devlete mi gittiğimi düşünüyorsunuz değil mi? Devlet okuluna gidiyorum. Dışarı çıktığımda Alya beni dışarıda bekliyordu. 

-Noldu bugün bir durgunsun?

-Yağmur yağdı ya ondandır diye geçiştirmeye çalıştım ama olmadı. 

-Hı hı anladım ben...

-Ne ya!!

Sinsi sinsi gülüp sırıttı.

-ZBK(zile bas kaç)oynamaya var mısın?

-Tabi karşiim diyip bende sinsi sinsi sırıttım. Biliyorum insanları rahatsız etmek güzel bir şey değil bide yağmur yağarken dediklerimden sonra tam bir ikizler burcu örneği oluyorum ama napıyım? Bu arada ikizler burcunu seven var mı ya...

-O piti piti karamela sepeti terazi lastik cimlastik biz size geldik bitlendik hamama gittik temizlendik dik dik dik kilodumu dik.

-O ne lan dedi Arya gülerek. Tekerleme işte diyip çıkana eve doğru yürüdüm. 

-Hazır mısın asker?

-Hazırım komutanım. 1-2-3 diyip zile bastım. Hayvan gibi koşmaya başladık. O eve bastıktan sonra birkaç eve daha basıp kaçtık. Canım teyzelerim kışın ortasında camdan üzerimize kovayla su döktü. Haketmiştik ama biraz fazla ağır oldu soğukta uwpdonxşlap


Eve gittiğimde annem birisiyle konuşuyordu. 

-Bence artık söylemeliyiz. 2 ay sonra zaten reşit olacak. Ne hayır ben söyleyemem. Hayır sen gelip söyleyeceksin. Murat Murat sana diyorum kapatma hey!!

Ses kesildi. Ayakkabımı çıkarıp salona girerken annemle karşılaştık. Bana baktı bende ona.

-Kimdi o anne?

Mutlak DeğerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin