/1/

14 3 0
                                    

    Çok heyecanlıydım. Sevdiğim çocuğa açılacaktım. Deniz kenarında onu bekliyordum. Karşıdan yaklaştığını gördüm. Oturduğum banktan heyecanla kalktım.

  "İşim vardı Allah aşkına niye beni buraya çağırdın Bukre?" dedi.

    Ona anlamsızca baktım, sonra kendimi toparladım. Evet bu defa söyleyecektim.

  "Seni buraya çağırmamda ki sebep şu " diye söze başlamıştım ki sözümü kesti

  "Biraz acele eder misin cidden önemli işlerim var." dedi umursamazca.

    Cidden böyle mi olacaktı diye düşünmeden edemedim ancak kararlıydım bugün söyleyecektim o ka-dar.

  "Ben seni seviyorum Giray." dedim.
 
  "Cidden onca işimin arasında beni bunun için mi çağırdın Bukre?" dedi acımasızca.

    Sarsılmıştım. Tamam buna benzer bir tepki bekliyordum ama bu kadarı ağırdı. Kendimi tutamadım ve ona tokat attım.

  "Yazık, gerçekten çok  yazık."

🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃

    Afallamıştım, ne yapacağımı bilmiyordum. Bildirim geldi. Giray fotoğraf atmıştı. 'Bir dakika yanındaki İnci miydi? Cidden duygularım bu kadar basit miydi? İğrençlerdi. ' daha fazla düşünmek istemedim ve telefonu kapattım. Karşıya baktığımda Gaye ve Deniz geliyordu.

    İkisi de hemen bana sarıldı ve kendimi tutamayarak hıçkıra hıçkıra  ağlamaya başladım. Biraz yatıştıktan ve ben biraz teselli bulduktan sonra onlara teşekkür ettim ve eve doğru yol aldım.

    Eve girdikten sonra annem şişen gözlerimi fark etti ve hemen sordu:

  "Oyy noldu benim kuzuma?"

  "Anne sonra konuşuruz, şu an biraz yalnız kalmak istiyorum." deyip odama çıktım. Başım çok ağrıyordu. Ellerimle başımı ovalayıp, biraz masaj yaptım. Kafamı dağıtmam gerekiyordu. Televizyonu açtım. Televizyona bakarken olanları düşünüyordum. Televizyonu kapattım. O sırada gözlerim ağır ağır kapanıyordu ve bir süre sonra uykuya dalmıştım.

🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃

    Gözlerimi araladım, sabah olmuştu. O sırada televizyonun açık olduğunu fark ettim.

    Ama ben televizyonu akşam kapattığımı net bir şekilde hatırlıyordum. O sırada televizyonun ekranı karardı ve bir yazı belirdi, şöyle yazıyordu:

    "HAYAT HER ZAMAN İKİNCİ BİR ŞANS SUNAR."

    Şok olmuştum, anlam veremiyordum. Hayal olduğunu biliyordum. Ayağa kalkıp televizyonun kapatma düğmesine bastım fakat elimi çekeceğim sırada bir yazı daha belirdi.

    "İYİ ŞANSLAR BUKRE, AMA UNUTMA DOSTLARIN DÜŞMAN, DÜŞMANLARIN İSE DOST OLABİLİR. SEVDİĞİN KİŞİYİ İSE HİÇ SEVMEMİŞ OLABİLİRSİN. BENDEN BU KADAR VERDİĞİM ŞANSI İYİ KULLAN, ÖPÜLDÜN
                             @pembebaşlıklıperi"

    O sırada televizyonun ekranından çıkan ışığa doğru çekildiğimi hissettim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 23, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ELLERİMİ UZATSAM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin