2/3

763 89 21
                                    

Harry

-Harry! Szia haver, miért hívtál?-kérdezte Niall, amikor belépett a lakásba.-De szarul nézel ki. Mi a baj? És hol van Louis?

Azért hívtam Niallt, mert már kellett valaki, aki észhez térít. Egyedül nem menne. Nagyon csúnya dolgokat tettem Louisval, és erre akkor jöttem rá, mikor
már késő volt.

-Pont erröl lenne szó. Én nem bírom...Szakított velem...Elbasztam mindent, Ni és nem tudom hogy oldjam meg. Annyira hiányzik, de nem kiváncsi rám.
-De mi történt? És mi ez a bűz? Harry egyáltalán te fürdesz? Nyomàs zuhanyozni, én addig rendet teszek és főzök teát. Semmi tiltakozás, csináld amit mondok.-mondta ellent mondást nem tűrően, én pedig sóhajtottam majd egy törülközőt a kezembe véve már indultam is a fürdőszobába.

Fél órán keresztül álltam a zuhany alatt és áztattam magam. Őszintén nagyon jól esett, mert elkeseredésemben nemhogy nem ettem, csak ittam, még annyira sem foglalkoztam magammal hogy vegyek egy hidegzuhanyt. Most viszont jól esett és egy kicsit fel is frissültem tőle.

A zuhany után gyorsan felvettem egy fehér pólót és egy melegítőt, majd már mentem is ki Niallhoz, aki fél óra alatt tényleg rendbe tette a házat.

-Mondtam már hogy imádlak?-kérdeztem tőle, mikor letette elém a bögrét, benne a finom forró itallal, amit úgy szeretek.
-Igen, és jössz is eggyel, haver. Most pedig mesélj, mi történt?
-Te is tudod hogy becsődölt a cég aminél dolgoztam. Az Handwrite Company volt Los Angeles legnagyobb lemezkiadó cége, mióta Simon Cowell becsődölt.
-Igen, címlapsztori volt az újságban.
-Te olvasol újságot?-kérdeztem kapásból mire olyan fejet vágott, hogy nem bírtam nem nevetni.
-Inkább térjünk vissza a témára. Szóval, becsődölt a cég. Tovább.
-Szóval nagyon kiborított hogy elvesztettem az állásomat, szerettem ezt csinálni. Kerestem munkát, de sehová nem vettek fel. Elkezdtem inni, de mérhetetlen mennyiségben, Louis pedig csak tűrt és tűrt. De betelt nála a pohár. Multhéten csütörtökön amikor hazajött, leordítottam a fejét hogy miért késett, pedig így visszagondolva nagyon is időben jött haza. Nem tudom mi ütött belém, Niall.
-Csupán annyi hogy egy idióta vagy.-közölte egyszerűen, mire leesett az állam.-Ne nézz így, Harold. Magadnak csináltad. És miért nem szóltál, tudod hogy segítettem volna, és segíteni is fogok munkát szerezni, ezen ne aggódj. Viszont megértem Louist hogy elment. Ittál, agresszív voltál, senki sem szereti ha agresszívak vele.
-Van itt még valami Niall...
-Mit rontottál még el?
-Konkrétan az esélyeimet...Egyszer mikor Louis hazajött a munkából, én megunk részeg voltam, és...eldurvultak a dolgok...
-Hogy mi van? Megverted?-kérdezte, mire csak bólintottam, összeszorított fogakkal. A következő pillanatban egy hatalmas pofont kaptam, amit beismerek, megérdemeltem.
-Nem tudod mekkora hibát követtél el basszameg.
-De. Tudom Niall, pont ezért hívtalak, hogy segíts. Ez az egész juttatta eszembe hogy mekkora balfasz vagyok.
-Milyen jó hogy erre rájöttél...Csodálkozol hogy elment, amikor bántottad? Baszki Harry ennél nagyobb idiótával még nem találkoztam.
-Befejeznéd? Inkább abban segíts hogy mit csináljak most.
-Hát Louist úgy sem szerzed már vissza szóval...ismerkedj.
-Hogy mivan?! Nem én biztos hogy nem.
-Akkor szűzen fogsz meghalni Harold.
-Mi..? Najó Niall komolyan. Segíts már.
-Jólvan, jólvan. Louis nagyon mérges volt rád mikor elment?
-Mérhetetlenül. Be voltam rúgva, de az arcára még mindig emlékszem...
-Oké. Talán, mondom TALÁN megtudhatom hogy mizu most vele. De addig fogadd meg a tanàcsom és tényleg ismerkedj. Tudok egy jó kis társkeresőt. Szerintem te is ismered a Tindert.
-Najó. Oké hogy ismerkedjek, de miért rögtön a Tinder?
-Mert mondjuk az a legnépszerübb?
-Látszik hogy miért nincsen tartós barátnőd...
-Akarod hogy segítsek, vagy nem?!
-Bezzeg te oltogathatsz engem kedvedre...
-Mert megérdemled. Te is tudod, hogy megérdemled, Harry. Visszatérve a tárgyra, azaz a pasizásra, kérem a telefonodat, hogy letöltsem rá a Tindert.
Szemet forgattam, majd odaadtam neki, ő pedig pár perc nyomkodás után vissza is adta, immár az alkalmazásba belépve.
A képernyőn immár a saját profilomat látom, egy elég jó kép lett kiválasztva rólam, és még az álnevem sem volt rossz. Úgy ahogy mindig én hívtam régen Louist cukorfalatnak, úgy hívott ő engem Édespofinak. És mivel Niall ezt tudta, ezért lett a nevem SweetCheeks94. Tökéletes álnév, mert csak Louis tudná hogy ez én vagyok, Ő pedig biztos vagyok benne hogy nem használ Tindert. Én sem használnék ha nem lenne Niall, aki eröltette...

Már fél órája nézegetem az embereket akiket felad az alkalmazás, mikor megakad a szemem valakin. A neve SmileyFaceT és egyáltalán nem csúnya. Bizonytalan vagyok azzal kapcsolatban hogy ráírjak, de Niall rám szól.
-Mire vàrsz? Írj már rá. Elfelejtettél udvarolni?
-Igen, elfelejtettem, mert azt hittem, nem lesz rá szükségem.
-Najó, elég a dumából, írj rá. Ne kelljen kétszer mondanom.
-Jolvan, jolvan. Nyugi van Niall.

SweetCheeks94: Szia SmileyFaceT nagyon tetszik a profilod. Remélem a fiúkat sem veted meg mert nekem nagyon bejössz 😋

Pár perc múlva pedig jelzett a telefonom, a Srác írt vissza.

SmileyFaceT:  Helló édes pofi, nekem is tetszik a profilod, és pont magadfajtára bukok😉😉😘
SweetCheeks94: Szuper, akkor egymásra találtunk😉 Hány éves vagy?
SmileyFaceT: Idén töltöm a 27-et. Na és te?
SweetCheeks94: Én 24 multam Februárban.
SmileyFaceT: Fiatal vagy, ez tök jó! És mit dolgozol?

-Niall! Most erre mit írjak?-kérdeztem felé mutatva a kijelzőt.
-Írd meg az igazat, Harry. Becsődölt a cég ahol eddig dolgoztál és még nem találtál más munkát.

SweetCheeks94: Sajnos jelenleg nem dolgozom, mert a cég ahol dolgoztam eddig, becsődölt és még nem találtam munkát.
SmileyFaceT: Sajnálom...De biztos találsz majd valami mást.
SweetCheeks94: Igen, talán majd sikerül. Köszönöm a támogatást, igazán rendes tőled.
SmileyFaceT: Szóra sem érdemes. Viszont most mennem kell, remélem még beszélünk, cukipofi :)
SweetCheeks94: Biztosíthatlak hogy még beszélünk :))

Elküldtem neki az üzenetet, majd letettem a telefont a kezemből.
-Csak nem volt olyan nehéz, ugye?-kérdezte Niall barátom.
-Kösz, Ni. Nélküled nem ment volna, de komolyan. Élőben egy ilyen beszélgetés nem menne...
-Pedig Louist is sikerült elcsábítanod...-mondta Niall, és kacsintott.
-Igen, de ő a legjobb barátom volt, Niall. És annyira nem kellett csábítgatni, csak adta magát a helyzet. Teljesen más ez, meg az.
-Oké oké, a lényeg az hogy sikerült, és ami a legfontosabb, hogy olyan valakit sikerült találnod, aki nem Louis. Ez már haladás tőled, Harry.

Este elgondolkoztam a mai nap történteken, és rá kellett jönnöm hogy sokkal tartozom Niallnak. Ha ő nem lenne, talán még mindig innék, mivel Niallon kívül nincsenek barátaim, egyedűl viszont nem tudnék leszokni az ivásról, mert nincs mellettem egy biztos támasz aki segítene. Az pedig, hogy nem csak az ivásról szoktam le, de még elkezdtem valakivel beszélni aki nem Louis, ahogy Niall mondta ez is haladás. És örülök neki, hiszen így ezzel a valakivel akivel beszélek, talán könnyebb lesz.

Helló everyone😊
Itt is lenne a következő rész. Remélem elnyeri majd a tetszéseteket az egész könyv, igyekszem vele hogy például kevesebb elírással és szóismétléssel írjam meg.
Ha tetszett, kérlek jelezd nekem valamilyen formában.❤️

Lots of Love
XxBogixX

Tinder /Larry/Where stories live. Discover now