Nahoře slíbená Sam.
Nějaký korektor nebo beta? - Komentáře/zprávy :3♥***
,,Shawne? Shawne jsi tady?" vešla jsem do restaurace.
Popravdě nebyla vůbec plná. Pokud tedy nepočítám ty lidi, co přišli vrátit věci které použili. Tím mám na mysli balóny, kruhy do vody a tak dál.Když jsem se pořádně rozhlédla, konečně se mi pohledem podařilo vyhledat Shawna.
Samozřejmě by to nebyl Shawn, kdyby si hned nenašel kamarády.
,,Shawne mohla by-" zastavila jsem se v půlce slova.
Namísto toho aby s ním u stolu seděl nějaký úplně neznámý kluk, seděl tam Mac a jeho naprosto stejná kopie. To byl ten problém.
Teď jsem vůbec nevěděla, který je který.
A vlastně jsem si teď byla i jistá tím, že se mi to předtím nezdálo.,,Ano Hope?" uculil se na mě. Nejradši bych se na místě vypařila. Vůbec nevím proč.
,,My-myslíš že už bych mohla jít domů? Jsem unavená," zeptala jsem se ho a i přes sebe větší nutkání podívat se na Maca, či jeho dvojče, jsem se dívala jenom na Shawna a snažila se z něj nespustit oči.,,Já bych řekl že můžeš, ale sama nepůjdeš. Už se stmívá."
,,A s kým mám podle tebe jít? Jacob je nevím kde, Sam má práce až moc a ty nepůjdeš," zamračila jsem se.
,,Marcus určitě rád půjde, že, Macu?" mrkl na něj.
V tu chvíli jsem vůbec nepochopila, o co jde.
,,Jo jasně," usmál se. V tu chvíli jsem poznala, kdo je kdo.
,,A co když jsem chtěl jít já?" zabručela jeho identická kopie.
,,Ty máš smůlu," cvrnkl ho do čela Marcus.Trochu jsem zrudla v tvářích.
,,Můžeme?" zvedl se z lavičky. Mlčky jsem přikývla.
,,Jo Hope, vem sebou teda i Carie," řekl ještě než jsme stihli odejít.
,,Ok," odpověděla jsem jednoduše.***
,,Tak díky že jsi mě doprovodil, ale kdo teď pujde s tebou?" zeptala jsem se ho, mezitím co mi Carie seděla na noze.
,,Vlastně mi tvůj bratr říkal, nebo spíš nabídl, že můžu spát u vás," podrbal se na zátylku.
,,Eh, vážně? Tak to poď dovnitř," řekla jsem mu a odemkla klíči, které mi dal táta.
Pak jsem za námi i zamkla.
,,Ale já tedy vůbec nevím, kde budeš spát a tak. Dneska jsme přijeli, jak jsem říkala. Sama ještě nemám nejmenší tušení, kde co je," řekla jsem mu upřímně.
,,Prý u Shawna v pokoji. Ten zase spí u nás, takže mu to vadit nebude.",,Okay, tak kdybys něco potřeboval, tak řekni. Já se tě teďka pokusím zavést k Shawnovi do pokoje," zaculila jsem se a opět zrudla v tváři. Mnohokrát víc, než předtím.
***
,,Tak, tady to je. Kdybys tedy něco potřeboval, já mám pokoj o patro výš, napravo," informovala jsem ho.
,,To mě tu necháš?" zamračil se.
,,Promiň, ale já upřímně nevím, o čemu bych si s tebou měla povídat."
,,Tak tady jenom zůstaň. Něco vymyslíme. Chci aby jsme byli kamarádi," zazubil se.
,,Vážně? Se mnou ale není vůbec žádná zábava."
,,Vážně," ujistil mě.
,,Tak poď sem," poklepal na místo vedle sebe na posteli.
Usmála jsem se a sedla si vedle něj.,,Máš tady třeba notebook?" zeptal se mě.
,,Já ne, ale Shawn ano. Jacob sice taky, ale ten by mě zadusil, kdybych mu ho vzala."
,,A nekouknem se teda na nějaký film?"
,,Můžeme. Ale na co?"
,,Strážci Galaxie?"
,,Může být," zády jsem spadla na postel a čekala, až to Mac nachystá.
,,Brzo ale pujdu. Jsem unavená a chci hrozně spát," varovala jsem ho a když ten film konečně našel, zase jsem si sedla a položila si hlavu na jeho rameno.***
Kratší díl (580 slov).
Příšte mini pohled Marcuse. Těšte se.
Korektoři/Bety ozvěte se mi, prosím.
ČTEŠ
Back to you [FF Marcus & Martinus]
FanfictionDlouho jsem knížky nepsala, tak snad se to bude dát alespoň číst. *** Kdo by byl řekl, že léto strávené u vody bude taková zábava. Vlastně bych si to ani neužila, nebýt dvou speciálních kluků, díky kterým jsem prožila to nejlepší léto a odnesu si z...