1.Bölüm
.......
Yine bir sabah doğuyor. Onsuz bir sabah... Alışmıştı. Fakat bu onun yokluğunu geri getirmezdi. Gitmelimiydi anılarının, aşkının gömülü olduğu yere. Ya bir daha hatırlarsa... Unutmuştu hani. Hani bir daha yatağında onu aramamaya söz vermişti. Hani bir daha her eve gelişinde"Ben geldim!''Dememeye söz vermişti. Ya tekrar hatırlarsa diye çok korkuyordu. İçini anlamadığı bir duygu kemiriyordu... Pişmanlık? Bumuydu kemiren... Her şey onun yüzünden olduğu için miydi? Ya da onun mu ölmesi gerekirdi... ...
Harumi nin müziğe olan tutkusunu herkes çok iyi bilirdi. Zaten bu yüzden de sanatçı olmayı seçmişti. Peki, müzikte iyi olduğu kadar kişiliği de iyimiydi Harumi nin? Kendini beğenmişliği, her fırsatta kusur bulduğu ve tabii ki parayı harcamayı çok sevmesi. Hobisiydi tüm bunlar, hayatta zevk aldığı 3 şey... Peki, AŞK bu da var mıydı Harumi nin hayatında... Durun ben söyleyeyim. Belki de Harumi Aşkın ne olduğunu bile bilmiyordur ne dersiniz? Onun kalbi belki sadece sevdiği kıyafeti görünce atıyordur. O belki de hayal kırıklığını topuklu ayakkabısının acizliğine uğrayınca hissediyordur. Ve belki onun kalbi sadece sıradan bir kalptir... Peki, sıradan bir kalp âşık olursa ne olur? Ya da siz sıradan bir kalbi âşık edebilir misiniz? Peki ya istemeden bunu biri yaparsa...
YIL 2012 GÜNLERDEN PAZAR
Son provalar bitince Harumi son kez kendine aynada bakıp kendisinin ne kadar güzel olduğunu düşündü. O sırada kapı çalındı. Bir genç ellerinde çiçeklerle içeriye girdi. Beyaz tenli çocuksu yüz hatlarıyla pek bir tatlıydı. Hafif vücut çalışmış olmalıydı.18li yaşlarda gösteren bu genç in ellerinde kırmızı güller vardı. Harumi ye bakmaktan utanıyor olmalıydı ki çiçeklerle yüzünü kapatıyordu sonra titrek bir sesle."Bu çiçekler hayranlarınızdan geldi''Harumi böbürlenerek yerinden kalktı ve çiçekle yüzünü kapamış olan çocuğun ellerinden çiçekleri aldı. Ardından."Bunları çöpe at kırmızı gülden nefret ederim!''Genç ilk kez bir kadının kırmızı gülden nefret ettiğini duymuştu. Ardından genç bir anda atılıp."Ben bunları alabilir miyim''Harumi karşısındaki gence gülüp."Sevgiline mi götüreceksin''Genç ise biraz kızarmış şekilde "Hayır'' cevabını verdi. Harumi gençten beklemediği bir cevap alınca."Tamam al götür''Genç Harumi nin izin vermesine sevinmenin etkisiyle gülümseyerek dışarıya çıktı. Küçücük bir şeyden fazla mutlu olmuştu. Harumi her ne kadar istemese de gencin çiçekleri ne yapacağını çok merak etmişti fakat daha sonra"Banane canım ne yaparsa yapsın''deyip kendine geldi. Sonunda konsere çıkıyordu son kez rujuna baktıktan sonra her şey hazırdı. Binlerce kişi Harumi için gelmişti. Sahneye çıkmak için kapıyı açtı ve yürümeye başladı. Sahneye çıktığında yine süper bir şarkı ve gösterisiyle hayranlarını mest etti. Her ne kadar kötü bir kız gibi gözükse de sahnede melek gibi oluyordu.
Yorucu sahne performansı bittikte sonra korumalar onu aceleyle içeriye soktular çünkü geçenlerde anti fanları ona yumurta atmışlardı. Yanında korumalarla birlikte arabaya bindirildi. Yolda giderken her zaman ki gibi Harumi dışarıyı seyrediyordu. Sonra birden''Durdur arabayı!''Dedi. Korumalar hemen durdurup ne olduğunu sordular Harumi ise sabahki genci görmüştü ve elinde çiçeklerle hastaneye doğru yürüyordu. Çok meraklı olduğundan''Git bak bakalım şu elinde kırmızı güller olan çocuk gülleri kime verecek.''Koruma tamam şeklinde kafasını sallayıp dışarı çıktı. Ve hastaheneye doğru yürümeye başladı. Harumi ise merakla cama yapışmış bir an önce dönmesini bekliyordu.
Bir süre sora koruma döndü ve arabaya bindi. Harumi merakla''Kime verdi? Sevgilisine değil mi?''Koruma ise''Gülleri hastanede yatan yaşlı bir kadına götürdü efendim kadıncağız çok mutlu oldu.''Bu Harumi nin beklediği cevap değildi bu yüzden''Tamam devam et. Ne saf çocuklar var şu hayatta.''