SELENANIN AGIZINDAN
Ah saatimin sesiyle uyandim. Bugun icin heycanliyim cunku , yeni okul yeni arkadaslar !!! Yubiii . Hemen bonyoya dogru gittim. Banyo isimi hallettikten sonra hemen giysi dolabima gittim. Bugun seksi ve tatli olmak istiyorum. Ustume LOL yazan bol bir sey giydim . Gobegim acikti. Beyaz rengindeydi . Altima kisa bir sort giydim . Rengi pembeydi. Ayagimada beyaz supralarimi giydim. Sacimi biraz duzlestirdim. Dudagima seftali rengi parlaticimi surdum. Ve kahvalti yaptim. Arabama atlayip , okula dogru surmeye basladim. Okula geldim arabami park ettim. Okuldan iceri girerken butun gozlerin bende oldugunu hissettim. Bu rahatsiz ediciydi. Her neyse mudurun odasina gittim.
(Muduru 'M'olarak gostericem. )
M: Adin ne ?
S : Selena, Selena Gomez.
M: Tamam al bu senin ders programin. Buda dolap anahtarin.Iyi dersler.
S : Ah, sagalun .
Dolabima dogru gidiydum ki birden bire yere dustum. Biriyle carpismistim. Ozur dilemek icin kafami kaldirdim ve bal rengi gozlere kalakaldim. Aman tanrim bu nasil gozler , bu nasil yakisiklilik. Allah bizden alip ona vermis ( Musluman o bikere tamam mi ? hshfisj pardon boldum biraz )
S: Affedersin sey ozur dilerim.
× : Lanet olsun . tamam onemli degil !
S: Hey dostum sakin ol bana carpan sendin !
Herkes bize bakiyodu .
×: Sen yeni olmalisin.
S: Ah evet bi sorun mu var ?
×: Bana boyle yamuk yapma.
S: Ah affedersin . (!)
×: Adim Justin ve seni gozum hic tutmadi.
S : Adim Selena ve emin olki senden nefret ettim.
×: Surtuk.
EVET BU BENIM ILK HIKAYEM . INSALLAH BEGENIRSINIZ :) BIRAZ KISA GECMIS OLABILIR AFEDERSINIZ :*