Justin'in Anlatimindan
"Ah evet Ryan, onunla cok pis oynuyacagim. Bieber'e ters yapmanin cezasini cekecek"
"Ah dostum , hakli olabilirsin ama senin o onceden oynattigin kizlara pek benzemiyor. Cesaretli. Ne biliyim emin mi-"
"Evet lanet olasi evet eminim aslinda pek yamuk yapmadi ama bilmiyorum canim birini parmagimla oynatmak istiyor. "
"Iyi be neyse benim kapatmam lazim gorusuruz adamin!"
"Gorusuruz Ryano :) "
"Ah hadi ama bana Ryano demeyi kes biliyorum rezil oldum. "
"Hayir bunu sana hep soyli-"
Dittttt.
Lanet olasi Ryan telefonu yuzume kapatti. Selena ya ne yapacagimimimi (Oha ne uzun oldu mimimi kakdkfkx) merak ediyosaniz,meraktan catlayin cunku soylemiyicem hahaha . Simdi hemen hazirlanmaliyim yoksa o lanet okula gec kalacagim !
Sonunda hazirlandim. Kiymetli arabama bindim. Gidiyordumki lanetttttttttt. Arabama biri carpti ah hadi ama ?!?!
Selenanin agizindan
Tam okula mutlu bir sekilde gidiyordum ki , Bummm! Lanettttttttt. Arabama biri carpti hadi ama !?!? Hemen arabadan indim ve bana carpan arabadan da suren kisi indi ve yine bummmmm ! Justin Bieber hani salak olan.
"Hey biraz dikkat etsene be!"
"Kapa ceneni !Asil sen biraz dikkat etsene selly !??!"
Selly
Selly
Selly
Aman Tanrim
Bana Selly dedi !!!!!
"Ben mi sen mi bay ukala"
"Su lanet okul olmasaydi seninle daha fazla kavga ederdim ama arabami tamire goturup sonra da okula yetismem lazim ."
"Aynen !!"
Ben
Ve
Justin
En uzun konusmamizi yaptik
Woaw
Sonunda okula geldim. Arabami birakip kahve aldim. biraz uzun surdu isim ^^ . Demi de gelmisti. Tam yanina gidecekken Justin ile opustugunu gordum. Nedense kalbim daha once hic hisssetmdigim bir agri girdi.
Yani kisaca kiskandin Justin i :)Ah su ic ses ! Hayir canim kiskanmadim o lanet zengin zuppeyi kiskanmam ben simdi kapa ceneni salak ! .
Tamam abla sustum.Aferin.
Nese Deminin yanina gidip Justine 'Senden tiksiniyorum ' bakisi attiktan sonra Demiyi cagirip derse girdik.
Ders boyunca sadece uyudum. Uyudum. Ve uyudum. Sonunda tenefus calmisti ve ben hemen tenefuse ciktim. Dolabima gidecekken telefonuma bir mesaj geldi. Gizli bir numaraydi ve ben bunu cozememistim. Nese okumaya basladim ;
Sevgili Sell ;
Sen ve o zengin zuppenin yani Justin in cok fazla konustugunuzu goruyorum. Kiskanmiyo degilim. Cunku seni hala cok seviyorum. Onla bidaha konusma yoksa ikinizinde kellesini keserim ASKIM... Sevgilerle
-A ;)Bi dakik buda ne? Bana sadece bir kisi Sell derdi ama kim ? Lanet olsun hatirlayamiyorum. -A mi ? Demekki bu gunden sonra biraz eksin yasiyicam olleyyy !!! ( Ciddmsn sn sel cnku ben korktm .s.s.s nese tamam bidha bolmicem amdmfm )
Selam canisilar. Uzgunum ama uzun zaman sonra sizinle tekrar birlikteyim. Cunku cok isim vardi. Acaba -A kim ? Gelecek bolumlerde ogreniriz ^^ Ve guzel yorumlariniz beni mutlu ediyor lutfen vote leri biraz yukseltin. Lutfen yorum da olabilir akdmmfmsm Tesekkurler