1. INCEPUTUL

231 14 4
                                    

    Deschid ochii si privesc catre o noua zi. Ma trezesc cu speranta ca poate azi se va schimba ceva , ca lumea mea se va intoarce cu susul in jos si ,, cineva" va fi acolo alaturi de mine sprijinindu -ma la fiecare pas.

     Cobor scarile , imi fac un sendwich in graba , imi salut parintii si sora si plec catre liceu. Alerg dupa autobuz , asezandu ma in graba pe un loc liber la geam fara a sesiza ca langa mine este o persoana. Imi scot castile si pornesc muzica , in speranta de a ma mai relaxa inca 5 minute inainte de a incepe drama. Observ ca trebuie sa cobor si grabita lovesc persoana din dreapta mea.

  -Scuze ... spun din politete

  - Stai linistita.

    La auzul acestor cuvinte imi intorc privirea catre el care imi zambea scotandu-si in evidenta gropitele si ochii verzi a caror sclipire iti facea ziua mai buna. Am coborat fiind sigura de faptul ca nu l voi mai vedea niciodata si uitand de zambetul care imi facuse dimineata mai frumoasa. Intru in clasa , cu 5 minute inaintea profesorului , si imi ocup locul din ultima banca de la geam , incepand sa mi observ colegii. Puteai observa tot ce vroiai in aceasta clasa : baietii tocilari , fetele obsedate de justin bieber , dar si majoretele care flirtau cu baietii bine lucrati  nepansandu- le de cat de penibil aratau. Cand il vad intrand pe usa pe CHRIS ,  imbracat intr-o camasa alba care ii scoatea foarte bine in evidenta abdomenul bine lucrat si ochii de  albastrul marii . Vine se aseaza langa mine in banca si ofteaza din greu...

   - Cum o sa ii mai pot explica eu tatei ca dreptul  nu e de mine. Nu vreau sa lucrez alaturi sa el si sa  ascund prostiile facute de oamenii bogati. Eu vreau sa salvez lumea , sa o vindec , vreau sa merg cu tine la medicina

   - Neata si tie..  Am mai purtat aceasta discutie , atata timp cat ii spui ce iti place si ca esti dispus sa muncesti zi si noapte pentru a ajunge  acolo , eu spun ca va intelege.

    - Neata si scuze , dar am avut si azi dimineata o cearta privind acest subiect.. Presupun ca ii voi spune ce mi ai zis tu si  sper ca va intelege si ca ma va sprijini. Nu stiu ce m as face fara tine..   Apoi dandu-mi un mic sarut pe obraz se retrage in grupul popularilor  care ne priveau cu ura  pana la venirea profesorului..

     La cateva secunde puteai auzi si comentarile fetelor care nu erau de acord cu prietenia nostra. Cum putea un baiat ca si CHRIS sa umble cu una ca mine. Dar eu si cu el eram prieteni de mici si trecusem prin multe impreuna .

    Ziua se termina neasteptat de repede .  Ma intorc acasa unde sunt doar o umbra a surorii mele. Parintii mei sunt atat de mandri de chiar daca este mai mica . A castigat concursul de frumusete al orasului si cumva reuseste sa scoata note mari si la scola. Toate scoala stie cum reuseste sa aiba astfel de rezultate numai parintii mei nu.  Asa ca intru in casa si ma duc direct in dormitorul unde ma arunc in pat si imi las gandurile sa curga. Adorm cu gandul la cum in cum in cateva luni viata mea se va schimba : voi merge la facultate , ma voi maturiza.  

        Nu stiam ca ziua de azi fusese inceputul la ceva care imi va schimba viata.

Blocata intre dragoste si prietenieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum