2. Ceva pentru care sa mergi mai departe

38 7 1
                                    

Pentru ce sa ma mai trezesc in dimineata asta? Pentru ce sa ma mai duc la scoala? Oricum viata mea acolo e un calvar. Pentru ce sa merg sa suport anumite persoane si sa le fac pe plac profesorilor care de cele mai multe ori te ai ruga sa iti predea limba chineza in locul materiei lor. Dar totusi ma ridic , ma imbrac si cobor . In living la masa luand micul-de-jun , se afla sora mea si tatal meu , mama fiind pe fuga . O auzi cum face atatea fite si cum nu e multumita de mancarea pregatita de mama mea.,, Ea este model trebuie sa aiba grija de silueta.." prostiii.. Imi iau sticla de apa si marul si ma grabesc pentru a prinde autobuzul.

Ma urc in autobuz si observ ca locul meu de ieri era liber. Zambesc persoanei de langa mine si imi incep rutina. In castile mele se aude maroon 5 iar eu privesc catre lumea de afara care nu da nici 2 bani pe ce se afla in jurul ei. Pentru cateva secunde imi intorc capul si vad cum baiatul de langa mine ma priveste cu insistenta. Puteam sa jur ca l am mai vazut dar nu ma gandeam nici in ruptul capului ca era aceasi persoana ca si ieri. Imi intinde mana si imi spune:
-Hei eu sunt Aron . Nu am apucat sa facem cunostinta ieri .
-Buna Aron . Sunt Alicia. Cred ca ar trebui sa iti multumesc pentru lic nu? Si apropo imi pare rau pt ieri , eram pe graba.
-Cred ca asta e statia ta nu?
Buimaca cum sunt de obicei nu realizem ca trebuia sa cibor si ma ridic grabita... dar inainte de a iesi imi spune :
- Presupun ca ne vedem maine☺
Am apucat sa ii zambesc iar la cateva minute eram la intratrea in scoala.
Chris era la intrare razand cu colegii luibde echipa. Eu visam la baiatul pe care il vazusem cateva secunde. Chipul lui cu trasaturi atat de perfecte ascundea anumite lucruri dar zambetul il dadea de gol.. Mana lui .. atat de fina si de ferma.. Aveam sa il revad maine dar oare ce aveam sa vorbim. Chris se napusteste asupra mea si ma zguduie putin.
- Trezirea printeso. Bun venit in lumea reala. La ce visai?
- La cum plangeai cand erai mic dupa ce ne uitam la filme de groaza si nu vroiai sa dormi singur ,, o sa vina monstrul peste mine"
- Alicia am stabilit ca nu vom mai vorbi despre asta. E un subiect incheiat.
-Inca iti este frica nu e asa? Nu cred..

M am trezit luata pe jus si dusa in sala de clasa. Pot spune ca am ras copios in dimineata aia. Dupa ce terminam orele Chris si cu mine mergem spre masina lui.
-Inainte de a merge acasa trebuie sa ne oprim undeva. Promit ca nu dureaza mai mult de cateva minute.
Dupa cateva minute de mers cu masina ne apropiem de intrarea in cimitirul de la marginea orasului.
-Azi se implinesc 3 ani de cand a murit mama si ii simt lipsa la fel ca in prima zi.
-Chris imi pare rau. Stii foarte bine ca mama ta e acolo sus si te priveste si e mandra de tot ce ai realizat. Stii cat de mult te iubea.

Mergem la mormantuk ei si depunem flori. Mama lui murisese din cauza cancerului . Fusese o femeie optimista si plina de viata. Plecam de acolo si ne oprim cu masina de deal de unde putem admira frumusetea orasului .
- Ne cunoastem de cand mici . Cum de ai ramas langa mine in tot acest timp ? Cum de nu ai plecat asa cum face toata lumea?
-Chris oricat ai vrea sa scapi de mine nu vei putea niciodata. Nu te as parasi pentru nimic in lume si tu stii asta.

Stateam si priveam apusul si ma gandeam cum avea sa fie viata mea de aici inainte. Voi putea sa trec mai departe sau voi ramane blocata in umbra surorii mele?

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 29, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Blocata intre dragoste si prietenieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum