I

324 14 1
                                    

Yoongi od dzieciństwa chciał mieć kota ale i tak wiedział że mu nie uda go utrzymać(bo ledwo utrzymywał siebie) Ale i tak chciał spróbować,Najwyżej odda siostrze.

 Więc tego pięknego dnia udał się do schroniska dla zwierząt w poszukiwaniu kota,po 10 minutach chodząc, i się zastanawiając jaki kot będzie mu odpowiadał, zdecydował się wziąć mieszańca który miał 1 rok, kiedy go zaadoptował otrzymał książeczkę zdrowia kotka oraz jakiegoś drobno poskubanego mięsa z kurczaka(tak się chyba wydawało yoongiemu)więc ja otrzymał to wszystko to poszedł do swojego czarnego BMW.

 I wyruszył w drogę do sklepu zoologicznego,po 30 minutach drogi powrotnej poszedł z kotem do sklepu zoologicznego,kiedy wbiegł jak poparzony do sklepu zoologicznego zapytał sam siebie - kot musi z czegoś jeść i pić? - zapytał sam siebie, MISKA! - wykrzyczał.

Poproszę dwie miski,karmę dla kota,jakiś szampon do mycia kotów(bo cuchną masakrycznie),kojec dla kotów,szelki i smycz(bo miał zamiar wyprowadzać go w ciepłe dni a tym bardziej bo ma ogród).

To wszystko - zapytał miły pan zza lady, Yoongi zastanawiając się czy na razie to wszystko wystarczy.

tak to wszystko powiedział Yoongi, kiedy usłyszał cenę podskoczył aż do góry 38 936,10 KRW (127,56 PL) za takie pierdoły - powiedział Yoongi, no ale dobra.

Kiedy zapłacił już za to wszystko zabrał wszystkie rzeczy i pokierował się do swojego samochodu powiedział w prost do kota - nie wiem jak cie jeszcze nazwę ale będę miał duże koszty za ciebie.








WITAM TO  MÓJ PIERWSZY ROZDZIAŁ 

WIĘC PRZEPRASZAM ŻE TAKI KRÓTKI

NIE WIEM CO ILE BĘDĘ  KONTYNUOWAĆ 

PRZEPRASZAM ZA JAKIEŚ BŁĘDY

I PRZEPRASZAM JEŻELI JEST DUPNY 

MIŁEGO DNIA/POPOŁUDNIA/NOCY

Naughty Cat, Do Not Be Interested In My Sperm! {TaeGi}Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz