~Ninos pozicija~
Žiūrėjau į nuotraukas. Viena prie ežero, kita su draugais, kita su šeima, mieste, futbolo aikštelėje, restorane ir dvi kitos mane šokiravo..
-Kas ji tokia ir kodėl vienoje nuotraukoje esate labai laimingi, o kitoje bučiuojatės?-paklausiau labai sutrikusi.
-Nina aš apie tai noriu pakalbėti,-lan žiūrėjo sutrikęs ir net nežvelgė man į akis.
-Prašau, klausau tavęs,-nuliūdusi laukiau ką jis pasakys.
-Visad buvau tau ištikimas ir tą dieną kai kalbėjome pasakiau, kad jau turiu eiti, nes varysiu į vakarėlį. Ten turėjo būti vaikinų, bet Fredis (lan draugas iš Ispanijos) pakvietė ir merginų. Žinoma mes gerai įkaušę buvom. Viena tarp jų buvo Nikki. Ji nebuvo girta. Pletkinom ir juokėmės, kol prikalbėjau ją taip pat kažkiek išgerti. Buvau jau komoje, o ryte pamačiau ją ir save miške nuogus. Taip mes labiau pradėjom bendrauti, kol tapome gerais draugais. Tada supratau, kad greit grįšiu į tikruosius namus ir jai pasakiau. Ji pasakė, kad po savaitės ten išskrenda gyventi. Ir vieną dieną mes vėl pasimylėjome kol ją rimtai įsimylėjau. Dabar turime šansų būti rimta porą. Noriu skirtis su tavimi, gyvenk savo laimingą gyvenimą pati, be manęs. Sudie Nina.
Ir jis įšėjo, paliko mane viena visam laikui. Tada mano gyvenimas dušo į šipulius.
Dabartis
Uhh, per daug apie jį galvoju. Reikia pamiršti jį, jis tave paliko dėl kažkokios ispanės, šudžius.
-Sveikute, jei tu skrendi į New York, tai lėktuvas po 15min. Ir manau turėtum eiti, kad nepaveluotum,-mane prablaškė kažkokia mergina.
-Ou, a ką? Ai, dėkui,-sumaliau kažką ir pajudėjau link eilės, o ji iš paskos.
-Aš Lily,-šyptelėjo tą pati mergina.
-Aš Nina,-mirktelėjau.
-Tu taip pat į New York ane?-paklausė.
-Kaip matai,-atsakiau.
-Kodėl skrendi į New York?-paklausė Lily.
-Nes turiu ploblemų, todėl skrendu dirbti geresnėm salygom į New York, beto tas miestas mano mėgstamiausias, o tu?-atsakiau ir paklausiau.
-Turėjau reikalų kanadoje, bet grįžtu namo,-šyptelėjo.Atėjus mano eilei padaviau bilietą ir atsisėdau į savo vietą prie lango.
Ate Kanada, labas Amerika!🇺🇸
Prie manęs atsisėdo tą pati mergina vardu Lily. Ji miela, bet neturiu nuotaikos su ją kalbėtis, suerzino prisiminimai apie lan.
-Oo, mūsų vietos šalia,-džiaugsmingai pasakė Lily.
Aš jai tik šyptelėjau.
-Tai.. ko be nuotaikos?-paklausė.
-Su,-šyptelėjau.
-Aha matosi, sarkazmass,-pasakė.
-Nėra nuotaikos apie tai kalbėti,-atsakiau.
-Uhh išsipasakok tikrai bus lengviau, be to man geriau sekasi kalbėti sunkesnėmis temomis,-mirktelėjo.
-Na.. gerai,-atsidusau.Papasakojau viską apie lan ir Nikki Reed. Nikki miela mergina, bet visgi atemė mano mažuti..
-Tai va tokia istorija,-atsidusau.
-Oh, užjaučiu. Esu tai patyrusi ir suprantu tave, bet ką galiu pasakyti, kad ilgai neliūdėsi Nina, susirasi gražuolį. Ir ką galiu pasakyti, kad tikrai New Yorke,-šyptelėjo ir mes abi sukikenom iš jos nuspėjamos ateities.Visą skridį plepėjom, klausėm muzikos, peržiūrėjom 3 filmus. Vieną veiksmo, vieną romantinį ir siaubo.
Vienoje vietoje per siaubiaką Lily suklykė ir visi į mus pažiūrėjo kaip į nesveikas psichopates. Dėl to aš labai žvengiau.
Skaldėm bairelius, kol abi užmigome kietai kietai.
***
YOU ARE READING
iT's YoU N.D.//Z.M.
RomanceRomantinė istorija apie gražuolę Nina Dobrev ir Zayn Malik. *** Nina Dobrev, gimė ir iki 6-erių gyveno Bulgarijoje. Po tėvų skirybų Nina ir jos mama persikraustė gyventi į Kanadą, kad pradėti viską iš naujo. G...