21

1.1K 34 1
                                    

bezczelna18, goals_girl69, mietuśorg i 46

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


bezczelna18, goals_girl69, mietuśorg i 46.890  innych użytkowników lubi to.

NewYorkTimes: Z ostatniej chwili!! Zdjęcie dziewczyny którą widzicie wyżej to była dziewczyna naszej nowo wschodzoncej gwiazdy @justinbieber.
W dniu dzisiejszym odbył się koncert chłopaka w Tokyo w którym również uczestniczyła była chłopaka @lililook.
Kiedy wokalista kończył swoją ostatnią piosenkę          "As long as you love me" dziewczyna w ostatniej chwili rzuciła sie na niego krzycząc by ten do niej wrócił i nie zostawiał jej samej. Ochroniarze chłopaka szybko ogarneli całą sytuacje a nastolatka została natychmistowo wyproszona z sali koncertowej. Spytana o komentarz sama @lililook nie zamierza  wypowiadać się na ten temat.

*30.678  komentarzy*

goals_girl69: Omg! Ale z Was hieny!! Aria nic nie zrobiła, Justin sam zaprosił ją na scenę a, ta tylko spytała sie go czy jest jakaś szansa na powrót do związku. Te wszystkie kolorowe pisemka i brukowce takie jak wy koloryzują tylko i robią z niewinnych ludzi pośmiewisko. A Justin to też takie niewiniątko, że jprdl najpierw robi nadzieję, a potem ahh... szkoda słów na tego dupka!

Hoplanker: hahahaha😂😂 Wiedziałam, że ta tępa dzida w końcu coś odwali 😂😂

garply_took_look_900: oni sami nie wiedzą jaka jest prawda nie wiadomo czy @goals_girl69 nie mówi prawdy czy może rzeczywiście Arianna jest psychiczna. Radziłabym nie wypisywać faktów o których nie ma się zielonego pojęcia.

goals_girl69: @garply_took_look_900 moja przyjaciółka nie jest psychiczna, a ja jedyna wiem jaka jest prawda Aria by mnie nie oszukała!! I lepiej zwarzaj na słowa suko!

Rewisty: ... klasyczny przykład bezmózgiej blondynki xd

defitt856_: hahahaha idiotka z tej laski, no kto normalny tak robi??

toniloni: moim zdaniem to słodkie, że  tak walczy o chłopaka 😍

✔Instagram || J.BOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz