23

1K 27 0
                                    

solution, jelena_forever, odkupicielwin3000, frewut i 890

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

solution, jelena_forever, odkupicielwin3000, frewut i 890.123 tys innych użytkowników lubi ten post.

Revelitimes: Ostatnio coś głośno o zagranicznym nastolatku Justinie Bieberze, wszyscy wiemy jak szybko wspiął sie po szczeblach kariery. Niestety chłopak nie umie sobie poradzić z goniącą go przeszłością. Mamy na myśli sytuacje związaną z jego byłą dziewczyną Arianną, na ostatnim koncercie w Tokyo. Chłopak tak sie tym przejął że z tego powodu poprzesuwał wszystkie kolejne koncerty o tydzień. Fani chłopaka są nad wyraz wyrozumiali i popierają piosenkarza z jego decyzją o tygodniowej przerwie.
Justin postanowił spędzić tydzień czasu by ponaprawiać sprawy jego dawnego ja. Nie jesteśmy jednak zdziwieni że osobą która wspiera chłopaka od samego początku jest jego promotorka Selena Gomez.
Dziewczyna pomogła wybić się Justinowi z karierą i obiera ten sam kierunek względęm jego życia. Czy to można nazwać oddaną przyjaźnią czy pomiędzy nimi zrodzi sie uczucie?

*123.987 komentarzy*

Revou00lution: Mam nadzieje że nareszcie ogarnie Arianne bo ona robie się już nudna!!

Gopoty: Jak to o tydzień?!?!

Qwerty: LOL!! Z tego powodu trasę przesuwać ?

Mkoplj_6689: JELENA❤❤

Youtuberkaaa€_: No ciekawe czym nas zaskoczy drogi Jus😏😎

Belberder: Mówcie co chcecie ale jak ona sie na niego rzuciła to było EPICKIE!!

plll_windows: xddd

✔Instagram || J.BOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz