Искам да те направя щастлива

42 1 0
                                    

Разхождах се по брега на плажа. Времето беше толкова хубаво и спокойно. Почти нямаше хора. Лек вятър подухваше, който развяваше къдриците ми върху лицето. Видях момиче седящо на пясъка съвсем сама. Тя плачеше. Изглеждаше толкова безпомощна и нищожна. Приближих се повече до нея и забелязах, че има рани по ръката си. Само наранила се? - помислих си. Седнах до нея.
- Здравей! Какво има?-попитах я.
-Какво искаш?
-Виж, може да ми се довериш! Повярвай ми! Сподели, ще ти олекне.-отвърнах ѝ с мила усмивка.
-Нямаш ли си друга работа? А?
-Добре, тръгвам.-Станах. Тогава усетих как ме хвана за китката.
-Моля те, остани!-умоляваше ме тя. Усмихнах ѝ се и отново седнах до нея.
- Поредното ми гадже ме заряза. И то за какво ме заряза? За поредната кукла Барби с пет тона грим по лицето си плюс силикон. Не им ли омръзна на тези момчета от фалшиви момичета. Фалшиви отвън, фалшиви и отвътре. Не разбирам защо си губят времето с такива. И накрая все аз съм наранената.-сподели ми тя, докато хлипаше. Прегърнах я. Тя отвърна на прегръдката ми. Стояхме така поне две минути. Реших да променя това и да я разведря. Достатъчно си поплака.
- Хей! Искаш ли да се разходим? И да се опознаем по добре.
-Съгласна!-усмихна се топло, след което и аз ѝ отвърнах с усмивка.
____________________________________
Всяка една разбра за другата по нещо. Името ѝ е Роуз. Всъщност толкова си приличахме.
Разказвахме си всякакви нелепи случки. Е, поне успях да я развеселя. Това целях.
Видях бутка за сладолед.
-Какъв сладолед харесваш?-попитах я.
-Шоколадов.
-Аз също! Сега ще ти взема.
-О не, аз имам пари.
-Шшт! Забрави! Аз черпя.-усмихнах ѝ се.
-Ще ми стане неудобно. Недей, моля те!
-Няма за какво да се чувстваш неудобно. Та това са само два сладоледа. Спокойно!

След като взех сладолед за себе си и за нея, продължихме разходката си.
-Не искам да се чувстваш неудобно с мен. Описни се.- казах ѝ аз
-Знам просто трудно свиквам с нови хора. В училище бях аутсайдер. Никой не ме харесваше. Всички ми се подиграваха, защото бях "особнячката".

Това момиче май е преживявала много неща. И повечето неща явно са били лоши. Но аз ще се погрижа от сега нататък да е щастлива. Ще я пазя така както никой друг!

Първата ми хомо история.
Дано ти е харесала тази глава..
ne_moga_da_izmislq

My Fall AngelNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ