Αγνοείται;...

968 7 0
                                    

-Μενέλαε κατέβα σε παρακαλώ θα αργήσεις στην πρωτη μέρα στο σχολείο! Είπε η κ. Αρετή η μαμά του Μενέλαου.
-Εντάξει κατεβαίνω σε 5! Είπε αγανακτισμένος ο Μενέλαος, προσπαθώντας να σκαρφιστεί κάποιον τρόπο για να αποφύγει το σχολείο. Οι σκέψεις του για το αν θα αποκαλύφθει το μυστικό τον βασάνιζαν συνεχώς. Όσο σκεφτόταν τις αντιδράσεις των καθηγητών και των συμμαθητών του τον έκοβε κρύος ιδρώτας. Εξάλλου δεν μπορούσε να κάνει τιποτα. Πήρα το σακίδιο του και έφυγε για το σχολείο.
Το πρώτο άτομο που αντίκρισε μόλις έφτασε στο σχολείο του ήταν μια από τις 2 κολλητές του η Νάνσυ.
-Που χάθηκες ρε κολλητε;
-Εγώ ρε ή εσύ Νάνσυ; Που από τοτε που πήγες στο εξωχικο σου μαύρα μάτια κάναμε να σε δούμε
-Το ξέρω εξαφανίστηκα για λίγο αλλά δεν είχα άλλη επιλογή η μάνα μ δεν άκουγε κουβέντα δεν με άφηνε να κάτσω εδώ μόνη μου και άντε να της πάω κοντρα. Εσύ τι νέα; Έγινε κάτι αξιοσημείωτο όσο έλειπα;
-Μπα τίποτα το σπουδαιο. Ξέρεις τα κλασσικά. Ακόμα βρίσκομαι σε δειλλημα. Δεν ξέρω τι να κάνω οσο το κρατάω μυστικό καταπιεζομαι αλλά από την άλλη θέλω να το πω σε όλους και να μου φύγει αυτό το βαρος. Εσύ τι πιστεύεις ότι πρέπει να κάνω;
-Τι να σου πω ρε Μένιο εγώ θεωρώ ότι πρέπει να κάνεις αυτό που θα σε κάνει να νιώσεις καλύτερα και θα σε " λυτρωσει "
-Δεν ξέρω θα το ξανά σκεφτώ ευχαριστώ πάντως για την βοήθεια
-Μην το συζητάς ρε ότι χρειαστείς εδώ είμαι
-Τι ξέρω και το εκτιμάω πολυ. Ευχαριστώ
-Που είναι η άλλη ρε;;
-Ποια άλλη; Η Μπιάνκα; Άσε αρρώστησε πριν μια βδομάδα. Είναι χαλια...
( Το κουδούνι χτυπάει και όλοι μαζεύονται για τον αγιασμό )
Κατά την διάρκεια του αγιασμού ο Μένιος σκεφτόταν το πρόβλημα που τον βασάνιζαν ενώ τα περισσότερα παιδιά χαζογελουσαν. Μετα τον αγιασμό ακολούθησε μια ενημέρωση για το πρόγραμμα των μαθημάτων και τα παιδιά ήταν ελεύθερα να φύγουν.
Τα πιο πολλά παιδιά βγηκαν βόλτα με τις παρέες τους σε αντίθεση με τον Μένιο και την Νάνσυ που πήγαν στο σπίτι της Μπιανκας.
Χτυπάνε το κουδούνι αλλά δεν παίρνουν απάντηση. Μια γειτόνισσα τους είδε και τους πλησίασε.
-Τι κάνετε εδώ παιδιά;
- Εδώ μένει η φίλη μας η Μπιάνκα. Μήπως ξέρετε που είναι; Είπε ο Νάνσυ.
-Δεν ξέρω τι να σας πω παιδια. Το μόνο που έχω παρατηρήσει είναι ότι έχουν περασει μέρες και δεν την έχω δει.
-Μηπως γνωρίζετε κάτι παραπάνω; Είπε ο Μενέλαος τρομοκρατημένος.
-Το μόνο που άκουσα είναι ότι θα αργήσει να γυρίσει.
-Ενταξει. Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες. Αν μάθετε κάτι καινούργιο σας παρακαλούμε ειδοποιήστε μας. Είναι πολύ σημαντικό για εμας. Είπε ο Μενέλαος και της έδωσε τον αριθμό του τηλεφώνου του.
Στην συνέχεια γύρισε, κοίταξε την Νάνσυ με απορία και απομακρύνθηκαν από το σημείο.

Πούστικες ΕνοχέςWhere stories live. Discover now