Δυστυχώς...βγηκε αληθινό!

457 2 0
                                    

-Το σήκωσε! Λέει χαμηλόφωνα η γειτόνισσα. Μιλάει στο τηλέφωνο για λίγη ώρα και στην συνέχεια το κλείνει.
-Τι εγινε; Λέει με απορία η Νάνσυ.
-Δεν θα το πιστεψετε παιδια! Ήταν από ένα οικοτροφείο στην Στοκχόλμη. Ρώτησα για την Μπιάνκα αλλά μου είπε ότι δεν μπορεί να δώσει περαιτέρω πληροφορίες. Μήπως ξέρετε εσείς τι συμβαίνει;
-Εεε όχι... Απαντά με δισταγμό ο Μενέλαος.
-Σας ευχαριστούμε πολύ! Η βοήθεια σας ήταν πολύτιμη. Λέει η Νάνσυ και σηκώνεται από την καρέκλα για να φυγει.
-Τιποτα βρε παιδιά. Έχω ανησυχήσει και εγώ. Μπορεί να μην ήξερα καλά την Μπιάνκα αλλά δεν παύει να είναι γειτόνισσα μου. Αν συμβεί κάτι ενημερώστε με αν θέλετε. Είπε η γειτόνισσα ανοίγοντας την πόρτα για να ξεπροβοδισει τους δύο φίλους.
Βγαίνουν από το σπίτι και αποφασίζουν να πανε σε μια καφετέρια στην πλατεία έτσι ώστε να συζητήσουν με την ησυχία τους τα όσα είχαν συμβεί.
Όταν έφτασαν στην καφετέρια κάθησαν, παρήγγειλαν τους καφέδες τους και άρχισαν την συζήτηση. Ο Μενέλαος ένιωσε έτοιμος να αποκαλύψει τις σκέψεις που είχε το προηγούμενο βράδυ για το τι συνέβη στην κολλητή τους.
-Πρεπει να σου πω κατι. Είπε,  φοβισμένος ότι η υποψία  του θα έβγαινε αληθινη.
-Τι είναι; Είπε η Νάνσυ. Με τρομάζεις...
-Και εγώ τρομαγμένος ειμαι. Ελπίζω αυτό που σκέφτομαι να ειναι ψέματα. Πραγματικά! Απάντησε ο Μενέλαος
-Λεγε Μένιο. Όσο αργείς τόσο με λούζει κρύος ιδρώτας. Λέει βιαστικά η Νάνσυ.
-Χτες το βράδυ σκεφτόμουν για το τι μπορεί να έχει συμβεί στην Μπιάνκα και σήμερα που μάθαμε για το  οικοτροφείο νομίζω το ο,τι σκεφτόμουν βγάζει νόημα.
-Για πες!
-Ρε δεν ξέρω. Βασικά δεν είμαι σίγουρος και είναι λίγο παρατραβηγμενο ρε...
-Ρε λέγε!!!
-Εεε να.. μήπως οι γονείς της έμαθαν ότι είναι λεσβία και την έστειλαν εκει;
-Τωρα που το λες. Όντως βγάζει νόημα. Εξάλλου ξέραμε και οι τρεις ότι άμα το μάθουν οι γονείς μας,  θα έχουμε κακα ξεμπερδεματα. Λέει η κοπέλα.
-Αν όντως έχει γίνει αυτό τότε δεν μπορούμε να κάνουμε και πολλά. Δεν μας πέφτει λόγος. Είπε διακριτικά ο Μενέλαος.
-Εισαι σοβαρός ρε Μένιο;! Είναι η κολλητή μας. Δεν μπορούμε να την αφήσουμε εκεί μέσα. Πρέπει να κάνουμε κάτι. Είπε θυμωμένη η Νάνσυ.
-Εχεις δίκιο. Δεν ξέρω τι λέω! Έχω τρομοκρατηθεί...απάντησε ο Μενέλαος.
-Πω πω..αυτό δεν το περίμενα. Πραγματικά δεν μπορώ να το πιστέψω.
-Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε Νάνσυ για να σιγουρευτούμε είναι να ψαρέψουμε τους γονείς της.
-Ρε συ Μένιο, τους φοβάμαι, βασικά τον μπαμπά της. Λιγάκι. Αλλά όχι ρε σιγά μην τους φοβάμαι! Είπα ψέματα. Χαχαχα τους έχω και τους δύο.
-Δεν είναι ώρα για πλάκες. Ειναι ώρα να φεύγουμε. Πρέπει να κάνουμε κάτι γρήγορα. Όσο περνάει η ώρα η Μπιάνκα είναι εκεί μέσα και σίγουρα δεν περνάει καλά.
-Φύγαμε!
Τα δύο παιδιά βγαίνουν από την καφετέρια και κατευθύνονται προς το σπίτι της Μπιανκας για να μιλήσουν στους γονείς της.
Φτάνουν στο σπίτι της, παίρνουν μια βαθιά ανάσα και η Νάνσυ με αυτοπεποίθηση χτυπάει το κουδουνι.
Ακούγεται μια φωνή μέσα από το σπιτι.
-Τι θέλετε παιδια; Δεν θα έπρεπε να είστε εδώ.
Γυρνάει ο Μενέλαος στην Νάνσυ.
-Η μαμά της είναι. Γιατί δεν μας ανοίγει; Λέει χαμηλόφωνα.
-Μηπως μπορείτε να μας ανοίξετε; Θέλουμε να σας μιλήσουμε. Μόνο πέντε λεπτά, σας παρακαλούμε! Απαντά η Νάνσυ.
Η πόρτα ανοίγει.
-Περαστε, αλλά όχι για πολυ. Σε λίγο θα γυρίσει ο άντρας μου δεν πρέπει να σας βρει εδω. Λέει η μητέρα.
-Πειτε μας σας παρακαλούμε γιατί στείλατε την Μπιάνκα στην Σουηδία; Και δεν την αφήσατε να μας πάρει ουτε ένα τηλεφώνο. Γιατί; Είπε η Μενέλαος.
-Παιδια δεν μπορώ να σας πω πολλά. Έχω δεν ηθελα. Ο μπαμπάς της επέμενε να την στείλουμε εκεί. Δεν μπορώ να σας πω παραπάνω.
-Και γιατί την στείλατε εκεί; Αυτά δεν είναι πραγματα! Αντέδρασε η Νάνσυ.
Ο Μενέλαος την σκουνταει για να μην μιλαει τόσο απότομα.
-Νομιζω ότι ήδη ξέρετε γιατί πήγε εκεί. Αν καθόταν εδώ θα το μαθαινε όλη η γειτονιά. Θα μας έκανε ρεζίλι. Με πονάει που δεν έχω κοντά μου το παιδί μου αλλά ο σύζυγος μου έχει δικιο. Αν έμενε εδώ θα γινόταν χαμός σε όλη την γειτονιά και στο σχολείο...είπε η μητερα της Μπιανκας.
-Καλα είστε σοβαρή;! Δεν αποδέχεται το παιδί σας στην ουσία! Φώναξε η Νάνσυ
-Νανσυ ηρεμησε. Λέει ο Μενέλαος.
-Μενιο παράτα με! Πραγματικά αυτό είναι πέραν φαντασιας. Δεν είναι δυνα...
Ξαφνικά ακούγεται το κλειδί στην πόρτα
-Πρεπει να φύγετε! Αν σας βρει εδώ δεν θα την γλιτώσετε. Ελάτε θα σας βγάλω από την πίσω πόρτα. Γρήγορα! Είπε η μητέρα τρομοκρατημένη.
Τα δύο παιδιά βγηκαν γρήγορα από το σπίτι.
-Μ@λ@κ@ τι πράγματα είναι αυτα;! Είπε η οργισμένη Νάνσυ.
-Σταματα! Και πάμε να φύγουμε γρήγορα από αυτό το σπιτι. Είπε ο Μενέλαος φοβισμένος σε αντίθεση με την Νάνσυ που ήταν έτοιμη να εκραγεί.

Η συνέχεια θα είναι ανατρεπτική για όλους! Ποιος ξέρει τι θα συμβεί;( Λογικά εμεις...χαχαχα)

Πούστικες ΕνοχέςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora