Το τηλεφώνημα.

550 4 0
                                    

Πέρασαν μέρες και οι δύο φίλοι δεν είχαν νέα από την Μπιάνκα. Είχαν ανησυχήσει πολύ ως που μια μέρα καθώς μιλούσαν στο προαύλιο του σχολείου χτύπησε το τηλέφωνο της Νάνσυς.
-Παρακαλω; Λέει η Νάνσυ. Και αυτό που θα ακούσει θα την ανησυχήσει ακόμη παραπάνω. Στην απέναντι γραμμή ήταν η Μπιάνκα. Μιλούσε βιαστικά και η Νάνσυ δεν καταλάβαινε τι ελεγε. Το τηλέφωνο έκλεισε και αγωνία των δύο παιδιών κορυφώθηκε.
-Τι έγινε, ποιος ήταν; Είπε ο Μενέλαος.
-Δεν θα το πιστέψεις...ήταν η Μπιάνκα.
-Σοβαρα; Και τι σου είπε;
-Δεν καταλαβα τι ελεγε. Μιλούσε γρήγορα. Λογικά δεν είχε σημα.
-Εεε και τι περιμένεις; Πάρε πίσω. Μπορεί να είναι σοβαρό!
Το κουδούνι χτύπησε και τα παιδιά δεν πρόλαβαν να καλέσουν.
Κανένας από τους δύο δεν μπορούσε να συγκεντρώθει στο μάθημα. Περίμεναν με ανυπομονησία να χτυπήσει το κουδούνι. Η ώρα περνούσε αργά και βασανιστικά. Έφτασε το τέλος του μαθήματος αλλά δυστυχώς τα παιδιά δεν κατάφεραν να συναντηθούν.
Ο Μενέλαος κάθεται στο κρεβάτι σκεπτόμενος τα όσα είχαν συμβεί το πρωί στο σχολείο. Ξαφνικά χτυπάει το τηλέφωνο.
-Οριστε. Ποιος είναι; Είπε αφηρημένα ο Μενέλαος
-Ναι,γεια σου. Είμαι η γειτόνισσα της Μπιανκας. Μήπως είχαμε κανένα νέο;
-Το πρωί μας πήρε τηλέφωνο από έναν άγνωστο αριθμό. Αλλά δεν ήταν ελληνικός. Τα ψηφία δεν ήταν ελληνικά.
-Απο τι ξεκινούσε ο αριθμός;
Ο Μενέλαος της απάντησε.
-Αυτος ο αριθμός είναι Σουηδικος. Μήπως θελετε να περάσετε από το σπίτι μου για να πάρουμε τηλεφωνο; Έκανα το μεταπτυχιακό μου εκεί και τυχαίνει να γνωρίζω την γλώσσα.
-Ωραια πότε σας βολεύει να περάσουμε;
-Αυριο νωρίς το απόγευμα που θα έχω τελειώσει την δουλειά.
-Τελεια, ευχαριστούμε πολύ.
Το τηλέφωνο έκλεισε και ο Μενέλαος ενημέρωσε αμέσως την Νάνσυ για το αυριανό ραντεβού.
Πολλές σκέψεις περνούσαν από το μυαλό του Μενέλαου. Κάποια στιγμη, αναρωτήθηκε μήπως όλα αυτά είχαν κάνουν με το γεγονός ότι οι γονείς έμαθαν την αλήθεια.
Τελικά η επόμενη μέρα έφτασε και οι δύο φίλοι χτυπάνε το κουδούνι. Η γειτόνισσα τους ανοίγει και τους καλωσορίζει. Κρατάει το τηλέφωνο στα χέρια της και πληκτρολογεί τον αριθμο.
-Καλει. Λέει η γυναίκα.
Ένας άντρας σουδικης καταγωγής καταγωγής απαντάει στο τηλέφωνο
-Απαντησε; Ρωτάει απορημενος ο Μενέλαος

Tι μπορεί να έχει συμβεί;

Πούστικες ΕνοχέςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora