Amy eve vardığında hemen odasına çıktı ve çantasını yatağın üzerine fırlatıp telefonu kaptı. Rachel'ın -en yakın arkadaşının- numarasını tuşladı. Rachel'ı çocukluğundan beri tanıyordu. Her şeyini onunla paylaşır farklı okullarda olsalarda birbirlerinden haberdar olurlardı. Evde olmalıydı saat 15:45'ti. Rachel kendisinden yirmi dakika önce okuldan çıkardı. Amy bunları düşünürken birden karşı taraftan telefon açıldı ve Rachel'ın melodilik sesi duyuldu.
''N'aber bebek?''
''Oldukça iyiyim.'' derken sesinden ne kadar iyi olduğu zaten anlaşılıyordu.
''Sesinde bir mutluluk dalgası seziyorum. Ne oldu?''
''Cadılar bayramı partisi için bir teklif aldııım.''
''Vayy kimmiş bakalım bu partnerin?''
''Andy, biyolojide aynı sınıftayız.''
''Hani şu siyah gözlerinde kaybolduğumuz şeker çocuk?''
''Evet o.'' ağzı kulaklarındaydı.
''Ayy ne güzell bak partide ona benden bahset, eğer yemeğe falan çıkmak isterse...''
''Öyle bir şey olmicak bunu biliyorsun.''
''Tamam şampiyon sen kazandın.'' şimdi ikiside gülüyordu.
''Kapatmadan, hangi kostümü almam gerektiğini bilmiyorum, klasiklerden ürkünç ama sexy bir vampir kostümü düşünüyordum.''
''Oo bebeğim hayatının hatasını yapmadan önce size gelmeliyim, yarın görüşürüz.''
''Görüşürüz.''
000
Andy televizyon karşısındaki tekli kanepeye yığılmış televizyonda ki beysbol maçını ilgisiz bir şekilde izliyordu. Karşılaşma Diamondbacks vePhillies arasındaydı. Phillieslerin yaptıkları sayı ardından reklam arası verildi. bunun üzerine Andy oturduğu yerden kalkarak mutfağa yöneldi. Annesi-Bayan Wingston- marketten aldığı içecekleri buzdolobına yerleştirmeye çalışıyordu. Andy sessizce yaklaşarak annesinin yanağına bir öpücük kondurup elindeki kola şişesini aldı.
''Anne, bana kostüm almaya en erken ne zaman gidebilirsin?''
''Ne kostümü tatlım?''
''Cumartesi günkü parti için.''
''Hani şu cadılar bayramı partisi...'' Dedi Bayan Wingston. Buzdolabının kapağını kapatarak tezgaha yöneldi.
''Sen nerden duydun?''
''Markette sınıf arkadaşın Tommy'nin annesiyle karşılaştım. Hani babası hapiste olan. Epeydir kostüm düşünüyormuş ancak parteneri de yokmuş.''
''Tamam anne. Sen unutmada güzel bir kostüm al.'' konu ilgisini çekmemişti. Bir öpücük daha kondurup, kola dolu bardağına buz attı ve salona geçti. tekrardan tekli kanepesine gömülmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alice
FantasíaYağmurdan kaçarken doluya tutulmak nedir bilir misin derdi babam. Annemden kaçarken bana tutulmuştu bilirdim. Şimdi daha iyi anlıyordum bunu. Öyleyse ne kadar kolay olabilirdi masum bir çocuğun çığlıklarını duymazdan gelmek. Ya da belki görmezden ge...