3: Kabus

164 10 9
                                    

Star Anlatıyor...

Toffee'ye kara büyü fırlattım ama birden etraf simsiyah oldu.

Uyandım ve kendimi zincirli bir halde buldum. Ellerim mor bir kilit ile bağlıydı. Önümde de Glossaryck bana sinirlice bakıyordu.

Star: Glossaryck? Ne old-

Birden Glossaryck'in kafasındaki  kristal parladı. Başım çok fena ağrımaya başladı.

Star: Ugh sen napıyorsun?! Glossaryck!

Glossaryck: Star içindeki kara büyüye hakim olamıyorsun. S-

Star: Dalga mı geçiyorsun!? Toffee Marco'yu öldürüyordu!!!

Glossaryck: Kimi öldürdüğü umrumda değil. Sen kara büyü kullanmayacaksın!!!

Star: Hiçbir şey umrunda değil senin zaten!!! Pudingten ve saçma sapan sözlerinden başka senin hiçbir şey umrunda değil!!!!!

Glossaryck: Senin umrunda olan bir şey var mı!? Beni hiç dinlemiyorsun ve artık önlem almam gerek!!!

Star: Sana Toffee'yi öldürecektim  diyorum, Toffee'yi!!!

Glossaryck: Ben de kara büyü kullanmak yasak diyorum!!! Kendi kendini zehirleyen aptal bir büyüyü kullanmak için ısrar ediyorsun!!!

Star: Ne kadar işe yaradığını bilmiyorsun!!!

Glossaryck: Yeter!!! Star fazla ileriye gidiyorsun!!! Başka çarem kalmadı.

Star: Ne çaresi-

Glossaryck ellerimi sihirli kemerlerle yakaladı. Sonra büyü söylemeye başladı.

Star: Ne!? Glossaryck! Bu da ne!?

Damarlar parlamaya başladı.

Star: GLOSSARYCK NAPIYORSUN!!! GLOSSARYCK!!!

Bir an öldüreceğini falan sandım ve yine karanlık büyü kullandım.

Star: Karanlık patlama!!!

Patlama oldu ve sonra Glossaryck gülmeye başladı.

Glossaryck: Sen artık karanlık taraftasın!!! Hiçbir zaman geri dönmeyeceksin!!!

Glossaryck'in gözleri birden siyah oldu ve yok oldu.

Glossaryck öldü mü!!!

Hayır!

Hayır!!!

HAYIR!!!!!

...

STAR!!!

...

AAH!!!

O ses de neydi!!!

Tom: Star! Uyan!

Marco: Star! Uyan hadi!!!

Star: Marco? Neredeyiz biz!? *Çığlık atar* bıçak izi geçti mi!? Glossaryck nerede!? Toffee öldü mü!?

Marco: Star sakın ol ne bıçak izi falan. Sen kabus gördün herhalde. 5 dakika uyuyup nasıl kabus gördün anlamadım ama neyse...

Star: Ne?

Etrafa baktım. Mewni'deki normal bir çiçek ormanındaydım ve Toffee yoktu.

Marco: Buraya bizi çiçek toplamak için getirdin ama şu yandaki uyku otu seni bayıltmış galiba.

Tanrım! Şükürler olsun! Hepsi bir kabusmuş!

Ama bu sefer önlem alacağım.

Star: Uuuhm, bu harika... Hadi gidelim buradan. Marco, sen o leziz nacholarından yap televizyon falan izleriz...

...

3. Kişi Ağzından...

Toffee canavarlarla toplantı yapıyordu.

Toffee: Eclipsa gitti, artık kimse bizi yok edemez!!! Mewni'yi ele geçirme vakti geldi!!!

Canavarlardan Biri: Uuuhm, emin misiniz efendim? Eğer bizi yok edebilen bir silah bulurlarsa artık bizden kimse kalmayabilir.

Toffee: Başka kim olacak ki? Bölük #1, Mewnilileri tahliye ederken ortayı karıştıracak. Bölük #2, geliştirdiğimiz özel iksirlerle bariyeri parçalayacak ve menzilli silahlarla arkadan savaşacak. Ve Bölük #3, kimseye acımayacağız ve önümüze gelen herkesi kanlara boğacağız!!!
Muhafızlardan aldığınız makaslarla Mewni'deki diğer krallıklara saldıracağız ve sonunda bütün Mewni bizim olacak! Ölümsüzlerin intikamı alınıcak!!!

Canavarlar bağırdı.

Canavarlar: ROARR!!!!

...

Star Anlatıyor...

Akşam oldu. Marco ve Tom ile nacho yiyip evlerine gittiler. Ben odama gidip olanları düşünmeye başladım.

Glossaryck... Glossaryck'i yok etmek gibi bir aptallığı yapabilir miyim ki?

Glossaryck yanıma geldi.

Glossaryck: Star?

Star: Aa, merhaba Glossaryck...

Glossaryck yine puding yiyordu. Bunun midesinde nano büyütme teknolojisi falan mı var ya!?

Star: Uuhm, Glossaryck?

Glossaryck: Evet?

Star: Sence ben kötü müyüm? Yani şu anlamda; Hem şu an tüm Mewni'nin tehlikesiyim, sorumsuz ve başarısızım...

Glossaryck: Beni dinle Star. Herkesin bir karanlık tarafı vardır. Ve bu karanlık tarafa hakim olmak görevimiz. Ve sana çok önemli bir şey söyleyeceğim.

Star: Nedir o?

Glossaryck: Sorumsuz olduğun doğru olabilir, ancak başarısız olduğun yanlış.

Star: Ne başarısı Glossaryck!? Ne başarısı!? Tüm Mewni'yi kontrol altına almak mı!? Annemi öldürmeye çalışmam mı ha!!??

Glossaryck: Star karanlık büyü eski Kraliçeleri de etkiledi-

Star: Ama onlar Mewni'yi ele geçirmeye falan çalışmadılar!!!

Glossaryck: Ama onların karşısına çıkan zorluk bu kadar büyük değildi. Star, içindeki sihir kara büyüyü yenmeli.

Star: İçimdeki tek şey dalak, ciğer, organ ve kara büyü oldu artık! Ve iyi büyü yapamıyorum ki!?

Glossaryck: İyi büyü yapabileceğine inanmıyorsun. Kendine inanmalısın.

Star: *iç çeker* Ugh, peki Glossaryck... İyi geceler.

Glossaryck: Sana da Star.

...

Devam Edecek...

Hepinize iyi günler ve

PiQura, hamcew  -BraveMoon-

Kullanıcılarına destekleri için teşekkür ederim.

İyi günler...

Eclipsa'nın Güçlerine Karşı - 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin