I▪️ Hideaway

46 4 8
                                    

*Δόνηση τηλεφώνου*

Καλέ έχω μήνυμα στο instagram... Λολ. Ποιός με θυμήθηκε... Τώρα που πιάσανε για τα καλά οι ζέστες μπορεί να ναι και κανας μαλάκας που τρελάθηκε από την υπερβολική θερμοκρασία, μην γελιόμαστε κι ολας.. 35 βαθμούς φτάσαμε... Έτσι και είναι εκείνος ο κάφρος από τις προάλλες που είχα γνωρίσει στην καφετέρια... Ναι για εκείνο το γελοίο λέω- που εδώ που τα λέμε δεν γνωρίζετε.. it's oke...-θα φάει μπλόκ.

ΩΠΑ ΩΠΑ ΤΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ.

Μετά από μία ώρα κουστομπουλιού με την Κρις μου, ξαφνικά έτσι όπως καθόμουν στη καναπεδούμπα μου και έπινα τον φρέντο καπουτσίνο μέτριο με την σοκολάτα από πάνω και χάζευα ένα περιστέρι με τα γκρι ανοιχτό φτερά του να χέζει ελεύθερο την τζαμαρία του σαλονιού μου, μου ρθε μια απίθανη ιδέα. Καλά αν δεν έρθει σε μένα αυτή η γαμάουα ιδεα, τότε σε ποιον.

- (Don't answer u bitch just keep reading)-

⬅️                       ⚫                 ⭐       🎦
               @ ChrisTheDevil

⬅️                       ⚫                 ⭐       🎦               @ ChrisTheDevil

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
ΧΕΥΥΥ ΜΠΙΤΖΙΖΖΖ. ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΒΙΒΛΙΑΡΑΚΙΙ ΑΦΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑ ΜΑΣ ΘΑ ΣΥΜΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΙ Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΧΑΜΟΓΕΛΑΡΑ ChrisTheDevil  (που επίσης μου έφτιαξε το υπέροχο εξώφυλλο) που σημαίνει πως για να δεχθεί να παίξει τον υπέροχο ρόλο της στο βιβλίο εκείνο θα βγει επιτυχία. I'm so glad.

••Μείνετε μαζί μας για να παρακολουθήσετε μαζί μας την σεξουλιαρικη εξόρμηση τους.

Kisses.

•Vacation for bitcheZ•Where stories live. Discover now