Χάζευα στο insta και κοιτούσα φωτογραφίες του Άρη και του Άλκη και ξαφνικά μπουκάρει μες το δωμάτιο η Κρις και φωνάζει απεγνωσμένα έχοντας τα χέρια στο κεφάλι της.
" Ελ είμαι σε απόγνωση!"
"Γιατί ρε μωρό;" ,Της απαντώ αφηνοντας το κινητό στο κομοδίνο και ξάπλωσα ανάσκελα κοιτώντας το ταβάνι.
"Δεν έχω τι να φορέσω!!"
"Σιγά καλέ που δεν έχεις ρούχα. Αφού έχεις είδα τα σεξουαλιάρικα διάφορα φορέματα την ώρα που τα βαζες στην ντουλάπα".
"Μα τα έχω φορέσει όλα και έχω ανεβάσει φωτό στο insta μαυτα."
"Οκε. Σήκω".
Λέω και την σπρώχνω να σηκωθεί από το κρεβάτι που την πολιορκεί να μείνει για πάντα μαζί με αυτό.
"Γουότ;"
"Πάμε για ψώνια".
Σηκώθηκε κατευθείαν από το κρεβάτι και πήγαμε για ψώνια να πάρουμε τα καυτά φορέματα για να ρίξουμε τον Άρη και τον Άλκη.Αχ.
Μυκόνος σου λέει, και έχει ακριβώς σχεδόν το ίδιο θινγκ με όλες τις υπόλοιπες Κυκλάδες. Γραφικά τοπία το ηλιοβασιλεμα, αυτό το γκρι άσπρο που στολίζει τους δρόμους και τα σοκάκια της Μυκόνου (Πάρου, Νάξου κλπ.)
Μετά από κάνα 3ωρο βρήκαμε επιτέλους δύο φορέματα που να μας πηγαίνουν και να μας αρέσουν. Ήτανε λίγο τσιμπημενη η τιμή, αλλά τι να πεις. Στην Μύκονο πας για ψώνια. Άσε που παραλίγο να πλακωθουμε με μια ξανθιά ηλίθια υπάλληλο...
Φτάσαμε σπίτι στις 7 και αυτό γιατί στο δρόμο μας έπιασε μια πείνα και σταματήσαμε για σουβλάκια.
Οπότε ορμήσαμε κατευθείαν για μπάνιο και λούσα.
Στις 11 πια ειμασταν έτοιμες, καυτές να μας συνοδέψουν οι παιδαροι. Αφού έστειλαν μήνυμα βγήκαμε από το ξενοδοχείο συναμενες κουναμενες και πλησιάσαμε τους δύο πιο χοτ μεν που χαμε δει μέχρις στιγμής.
Καλά και μεις δεν πάμε πίσω.
Τα μαύρα σεξουαλιάρικα κοντά φορέματα-ισα ίσα να μην φαίνεται το βρακάκι μας, γκουχου μαύρο στρινγκ με δαντελιτσα- και τις μαύρες λουστρινάτες γόβες μας, θεές σου λέω κουκλίτσα μου.
STAI LEGGENDO
•Vacation for bitcheZ•
Umorismo~The plot: Δύο όμορφες γκόμενες μετά από μεγάλη απογοήτευση που τις πλημμύρισε από δυσάρεστα γεγονότα και ανθρώπους... Καταστάσεις και Xanax για κάθε πάθη,θέλουν να φύγουν να ξεφύγουν,sooo ΠΑΝΕ ΜΥΚΟΝΑΡΑΑΑ. ΕΛΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΑΙΙ.