2.felyezet
Új barátokRyan és KRISSZ mostantol falkatagok. Este lett. Ryan sétálni ment. Hiányolta a falkáját. Könnyek folytak szemeiből amit a hold fénye ragyogtatott meg.
/Ryan/ Anya, Apa.. Hiányoztok. Megigérem hogy büszkék lesztek rám. Remélem hogy éltek még..- ezeket a szavakat mondta ki könnyes szemeivel.
Ryan visszament és elfeküdt a többiek közt.
Sokan voltak a falkában.
A föld egyik legnagyobb családjának is mondható.
Reggel lett. A nap fel kellt, a madarak csiripelni kezdtek, Ryan pedig szokás szerint olyan órdító hangal ébresztette KRISSZ-t, hogy legszívesebben lecsapta volna. Aznap szétválltak útjaik.
Ryan barátkozni indúlt.
Nem sokan mentek oda hozzá.
Biztos azért mert új volt.
Legubbasztott egy fa mellé.
/Ryan/ Miért nem barátkoznak velem?. Attol még hogy új vagyok, még....
Be sem fejezhette mondatát, mert fejbevágta egy áfonya.
/Ryan/ Hát ez mi?
Megpillantott két lányt, akik áfonyalabdáztak.
/Polett/ Bocsi, véletlen volt!
Csak ez a szerencsétlen nem kapta el.
/Aina/ Ki a szerencsétlen, adok én neked. -Hírtelen eltalálta Polettet 3 áfonyadarabbal, amitől hátra esett.
/Polett/ HAHA, ezt megérdemeltem.
/Aina/ Egyébként te ki vagy?
/Ryan/ Ryan vagyok.
/Polett/ Ilyen névről még nem hallottam. Érdekes. Nos.. Én Polett vagyok
/Aina/ Én pedig Aina.- vágta hozzá egyből.
/Polett/ Nem akarsz beszállni a játékba?
/Ryan/ Hát persze - válaszolt vissza boldogan.
Órákon át ott játtszott az új barátaival. Áfonyalabdáztak, kergetőztek és bujócskáztak.
/Aina/ Hé! Ryan!
/Ryan/ Mond.
/Aina/ Mennyire tudsz harcolni?
/Ryan/ Hát nem is tudom.. Úgy ahogy. Miért?
/Aina/ Polettel megtaníthatunk pár dologra.
/Ryan/ Az klassz lenne
A két lány sokmindenre megtanította az újoncot.
Hírtelen egyszerre leterítették a lányok. Nagyot nevettek rajta. KRISSZ éppen arra sétált.
/KRISSZ/ Mivan Ryan! Egyből csajozol?
/Ryan/ HEHE, nagyon vicces ,Ők itt Aina és Polett... Lányok.. Ő itt KRISSZ.
/Polett és Aina/ Szia.
/KRISSZ/ Mennem kell. Jó szórakozást.
/Ryan/ hová mész?
/KRISSZ/ Beilleszkedek én is.
/Ryan/ Ja, rendben. Szia.
Hírtelen a két fekete farkas, akiket a bokorban vettek észre Ryan-ék, rohanva mentek a falkavezérhez.
/Lonely/ A szomszéd falka rólunk beszélt.
/Bloody/ Igen, és mikor a lényeget akartuk volna hallgatni, észrevettek. Mit tegyünk?
/Meteora/ Semmit... Nem kockáztatunk.
/Lonely/ De mi lesz ha megtámadnak?
/Meteora/ Remélem hogy nem így lesz.
/Drandox/ Anyám, ha ide akarnak merészkedni, szét rúgom az arcukat és a májukat kitépem a helyéről.
/Meteora/ Fiam. Tiszteletben tartom hogy meg szeretnéd védeni a falkát. Ezért is vagy az én szeretett fiam.
/Drandox/ Mindenképpen megvédem a falkát a többi farkassal együtt. Mert
Farkasok vagyunk,
Falka vagyunk,
Egyek vagyunk.
E mondatok kimondása után a falka vonyított egy nagyot.
Este lett. Pár farkas őrt állt a falka körűl, ahogy mindig.
A távolban megpillantották a szomszéd falkát ahogyan közelítenek. Az alvó farkasok felriadtak a nagy zajra ami hírtelen keletkezett. Minden áron meg kellett védeniük a falkát. A farkasok ahogyan jöttek, úgy mentek is. Mintha csak simán le akarták volna gyengíteni a falkát. Végig karmolták penge éles karmaikkal a falka nagy részét, velük együtt Ryan-t is.
Ryan teste csupa seb lett, amiből megállás nélkűl ömlött a vér. A falka orvosa odament hozzá és segített.
/Mónika/ Ne félj.. Minden rendben lesz.
Ryan szenvedett. Súlyos sebeket szerzett. A többieket csak nagyobb karcolás érte.
/Mónika/ Nagy sebed lett.
Kezdett aggódni, mert nem tudta elálítani a sebéből kifolyó vért.
A falka Ryan köré gyűlt.
Néma csend lett.
/KRISSZ/ Ugye nem fog meghalni?.- mondta könnyező szemmel.
/Mónika/ Minden tőlem telhetőt megpróbáltam. Mostantól a természetre kell hagyni.
Ryan csak mozdulatlanúl feküdt, miközben a többiek vonyítani kezdtek kórusban.
A halott farkasokat mindig így búcsúsztatják.
Polett, Aina, de főleg KRISSZ sírt a legjobban, mert nekik sokat jelentett.