9.rész

19 3 1
                                    

9.fejezet
Döntened kell!

.....
Néma csend... Lassan vesszük a levegőt... Ne túl lassan mert a végén elájulsz!.... Csak egyszerűen nyugodtan vedd a levegőt...
Gondolom elgondolkodtál azon az előző részt olvasva, hogy hova lehet ezt a történetet még tovább vinni... Most megtudhatod... Csak figyelj.... A levegőt még mindig vedd lassan, de NE vidd túlzásba mert tényleg nem akarom hogy bajod essen... A végén még elájulsz aztán mit mondanál az orvosnak? Azt hogy egy történetben olvasott szöveg parancsolta neked hogy vedd lassan a levegőt?! Ez nagy hülyeség, nem gondolod?....
Khmm... Térjünk inkább a lényegre. Jó szórakozást kívánok!.....

.
.
.
.
/---/ Hol vagyok?
/Jerenus/ Üdv. A nevem Jerenus. Egy újabb taggal bővültünk?!
/---/ Hogy mi? Te meg miről beszélsz? Ez valami vicc?? Egyáltalán mi a nevem?
/Jerenus/ Erre magadnak kell rájönnöd. Viszont megmutathatok neked pár dolgot erröl a helyről.
/---/ Elég öregnek tűnsz! Hány éves vagy, 103?
/Jerenus/ Hmm. Látom kíváncsi gyerek vagy te... Nekem nincs korom. Mindig is éltem..
/---/ Ezt nem hiszem el... És milyen érzés megállás nélkül szívni? Gondolom fel szokták nagyon idegesíteni!
/Jerenus/ ..... -mély levegőt vett, és így folytatta a beszélgetést... Igen, tényleg idegesítő vagy..
/---/ Befogtam....
/Jerenus/ Nézd ezt a helyet meg jó alaposan. Minden nyugodt, békés... Nyoma nincs itt háborúnak.. Tetszik a látvány?
/---/ Igen, tetszik. Gyünyürű ez a hely.
/Jerenus/ Gyere csak. Megmutatom, ki is vagy valójában.
Jerenus elvezette a tudatlan farkast egy falkához.
/Jerenus/ Szóval.. mit látsz?
/---/ Farkasokat. Éppen gyűlés van.
/Jerenus/ Jól látod. De eszedbe jut ez a falka?
/---/ Ööö... Kellene?
/Jerenus/ Ez a te falkád volt annó.
/---/Hogy micsoda?! Én erre miért nem emlékszem?
/Jerenus/ Nézd meg jobban a tömeget.. Biztos felismersz pár személyt..
A tudatlan körülnézett, de továbbra se tudta hogy ki kicsoda. Mígnem megpillantott egy farkas családot.
/---/ Azok ott nagyon ismerősök. Talán ismertem őket?
/Jerenus/ Nézd meg jól a családot. Mit látsz?
/---/ Van egy kölykük... Tele van élettel.. Imádnivaló.
/Jerenus/ Ez a kölyök... Te vagy.....
/---/ Micsoda?! Akkor azok ott a szüleim?!!!
/Jerenus/ Igen.
/---/ .... -egy ideig némán hallgatott, majd eszébe jutott minden emléke.
- Anya.. Apa... -könnyezni kezdett.
/Jerenus/ Emlékszel már?
/Ryan/ Igen. A szüleimet elvesztettem. Másik falkába kerültem egy barátommal. Menekűlnünk kellett, mert megtámadták a falkánkat...
Az egész falkánk elveszett.... Egyke lettem KRISSZ-el együtt.......
/Jerenus/ Ezek szerint minden eszedbe jutott... Most pedig választanod kell....
/Ryan/ Választanom?
.......
Ryan körül minden Hófehérré változott, majd megjelentek elötte a szülei.
/Ryan/ Anya... Apa.... -mondta könnyes szemmel.
/Apa/ Fiam...
Átölelték egymást.
/Ryan/ Örülök, hogy láthatlak titeket. Annyira hiányoztatok nekem.
/Anya/ Mióta megszülettél láttuk, hogy erős, okos és vezető személyiség vagy. Nem tévedtünk. Nagyon büszkék vagyunk rád. Minden nap, bárhol is voltál, mi ott voltunk a veled.
/Apa/ Most választanod kell. Vagy maradsz itt és velünk élsz tovább, vagy vissza térhetsz új testben, új élettel.
/Ryan/ Bármennyire is nehéz titeket elfelejtenem.... Szeretnék új életet.
Ti a szívemben maradtok örökké.
/Apa/ Ahogy kívánod... Mától új családod lesz. Az emlékeid nem maradnak meg. Tiszta lappal indulhatsz.
/Ryan/ Sziasztok....
/Anya és apa/ Szia fiam....
.
.
.

Ryan a falkája közelében ébredt kölyökként, egy bokorban. Tetőtől talpig sebes volt. Mellette feküdt a halott anyja. Órákon keresztül tehetetlen volt szegény árva kölyök.
Hírtelen megjelent elötte egy kém, megsajnálta és elvitte a falkájához......

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Oct 04, 2018 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Egy app falkája (Újradolgozás alatt)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora