Sameeksha was lost in her thoughts. Abhay came to her. For a second Sameeksha saw over enthusiastic face of him & next second he tightly hugged her.
"Gokhale sir ne mera model approve kar diya.. " He screamed. "I am so happy Sameeksha.. "
"Congrats. " Sameeksha hugged him back & forgot everything.
"I am so happy Bandana.. Aaj main party doonga.. Pub chalenge.. " Abhay declared.
Sameeksha didn't wanted to spoil his mood. She smiled and nodded.
"Tum Aarushi aur Bandana ko batao.. Main Rudransh aur Sumedh se milke aata hoon. " He kissed her on forehead and went.
Sameeksha thought about Aarushi. A chill ran through her spine when she remembered what happened last night.
"I am so sure.. Sapna nai tha wo.. " Sameeksha said to herself. Her phone ranged. Bandana was calling.
"Bolo." Sameeksha answered.
"Kya hua hai subah se tumhe.? Muje hospital jana tha isliye jaldi jaldi me pooch nai paayi main " Bandana asked.
"Bandana.. Something is wrong.. Something is very very wrong with Aarushi. " Sameeksha said.
"I knw" Bandana replied.
"U knw.,? " Sameeksha was shocked.
"Haan.. Usko sir pe girne ki wajah se.. Shayad internal head injury hui hai.. Uske tests karwane hai aaj.. I knw.. Kuch galat toh ho gya hai.. Aur wo ajib behave kar rahi hai. " Bandana said.
"Ajib ? Wo bhutiya behave kar rahi hai.. Samajh rahi ho tum ? " Sameeksha raised her voice.
"Kya hua hai Sameeksha.? " Bandana also shouted.
"Mujhse milo.. Main batati hoon. " Sameeksha said.
"Ok.. " Bandana agreed. " Lake ke pas aao. "
*****
Aarushi was sitting with Sumedh in class. She was looking normal.
"Sumedh yeh bore kar raha hai " Aarushi said.
"Shh.. Thodi der aur bas . phir chala jayega. " Sumedh replied.
Aarushi made a face & kept quiet. After sometime bell rang. Both came out of the class.
"Bore toh hua.. Par ek baat batao.. Kal tum ajob behave kyu kar rahi thi.. Maine itna sry bola . itna gidgidaya tumhare samne.. Par tum ho ki.. Mujhe pehchan hi nai rahi thi.." Sumedh complained.
"Kya ? Aisa kaise ho sakta hai ki maine pehchana nai.? " Aarushi laughed.
"Are sahi me.. Tumne nai pehchana.. Amit Nimbalkar aya tha tumse milne.. Usse bahot acche se baat ki.. Aur mujhse.. Baat hi nai ki " Sumedh again complained.
"Amit Nimbalkar.? Mujhse milne aya tha.? " Aarushi asked in shock.
"Oh plz.. Ab bano mat. " Sumedh rolled hia eyes.
"Are sahi me nai.. Mujhe nai yaad. " She told.
"Itne acche se toh baat ki tumne.. Ki aapne puchtach ki.. Bas hum dhanya ho gye" Sumedh mimicked her.
Aarushi was shocked.
"Sahi me yaad nai hai Sumedh.. Majak nai. " she said.
Sumedh was about to answer when he remembered about his conversation with Bandana.
"Thik hai.. Rudransh is waiting fr you in hospital.... Tumhare kuch tests karne hai.. Chalo. " He said.
"Why hospital ? Main thik hoon.. Kaise tests.? " Aarushi asked.
YOU ARE READING
Sinner : Dwelling In The Past (On Hold)
Fanfiction4th book in sinner series. One of the best private universities in India , Maharaja Trivikrama Hindu University is known for it's excellent academics , strict environment , great management team and lush green campus..Almost 300 acres of land is occ...