*На утрешния ден*
Станах сутрин и си взех душ.Облякох товаИ тъкмо закусвах,когато получих съобщение...и да беше от Зак
Нямах търпение да видя Зак.В главата ми се въртяха толкова много мисли.След 10 мин бях там,а той седеше на една от масите.Отидох при него и той ме посрещна с думите,,Здравей побойничке".Малко се изнервих,но не казах нищо просто седнах на масата.
М:Е ти поръча ли си нещо?
З:Не,чаках теб.
М:Еми аз искам фрапе Нутела.
З:И аз същото.След като излязохме от старбъкс отидохме на плажа.Гледката беше магична,имах чувството,че съм някъде другаде.
*Г.Т.Н.З*
Не познавах това момиче,но намирах нещо различно в нея.Ако беше някоя друга досега сто пъти да беше казала,,Малее аз съм със Зак Херън"и сто пъти да беше публикувала снимки.Но нея я е грижа за мен и за това какво ще си кажат феновете ни.С какво ме привлече толкова?Дали е от удара или с характера си....ще разберем по нататък.
*Край на Г.Т.Н.З*Със Зак седнахме на пясъка и си говорихме за нещата от живота.
З:Ее разкажи ми за себе си.
М:Ами....на 17 съм,живея с майка си,баща си и по-малките ми брат и сестра.В ученето съм добра,но не съм чак толкова запалена.Общо взето е това.
З:Искаш ли да ти разкажа нещо за мен?
М:Оо,няма нужда,знам всичко за теб.
З:Нима?По колко време отделям за косата си?
М:Не стига,че спиш до късно,но и отделяш по половин час за косата ти.
З:Вие феновете сте по-зле и от папараците,а ни следите само в социалните мрежи.
М:Ние сме непредсказуеми....всъщност аз искам да те питам нещо.
З:Питай.
М:Защо точно аз съм тук с теб.В смисъл има още много други като мен,защо аз съм щастливката?
З:И аз самия не знам.Нещо в теб ме привлича,ти си различна...Щастливка викаш ааа?Щом е така може ли това да го наречем среща?
Той ме погледна с онзи ,,въпросителен" поглед.Аз се усмихнах и казах
- ДаЕто я и 3 глава надявам се да ви хареса😘
VOCÊ ESTÁ LENDO
Just another limelight🍋💡|Bulgarian Fanfiction|
FanficЗдравейте,аз съм обикновено момиче с необикновен живот и много приключения.Надявам се моята история да ви хареса!!😚