0.2

175 18 16
                                    

Kim Taehyung:

Jin hyung ile tanıştıktan sonra hem ben kendimden bahsetmiş, hemde o bana kendi hakkında birkaç şey söylemişti. Ve öğrendiğim en çılgın şey;

Bir gay olmasıydı!

Eskiden kızlardan hoşlandığını ama yaşadığı birtakım şeyler yüzünden gay olmaya karar verdiğini söylemişti. Yaşadığı şeyleri sorduğum da ise beni takmayıp konuyu değiştirmişti. Sanırım onun da benim gibi yaşadığı kötü anılar vardı.

Bir de şu açıdan bakıcak olursak bir gayin evinde nasıl yaşayacağım tartışılırdı!

Ben ne kızlardan ne de erkeklerden hoşlanırdım..

Ama yine de seçimim kızlardan yana olurdu. Böyle şeyler daha önce hiç yaşamadığımdan erkeklerden de hoşlanabilirdim açıkçası. Kısacası bilmiyordum..

"Taehyung sanırım daldın?"

SeokJin'in sesiyle kendime gelip "Evet, kusura bakma.." diye cevap verdim. Yorulmuştum çünkü fazlaca yol yürümüştük.

" Peki, gel de sana odanı gösteriyim!"

Jin'i kafamla onaylayıp peşine takıldım. Jin'i sevmiştim, iyi anlaşabilirdik bence... Oda da hakim olan renkler koyu mavi ve beyazdı. Gayet güzeldi, nasıl beğenmezdim ki ben bu evden bin kat daha kötüsünde kalıyordum.

"Beğendin mi Taehyung? İstersen odanı değiştirebilirsin!"

"Hayır.. Değiştirmek istemiyorum. Bu oda cidden çok güzel" Gülümseyerek konuşunca gözleri birkaç saniye dudaklarımda kilitli kaldı. Kendini toparlayıp;

" Beğenmene sevindim. Bundan sonra hem ev arkadaşım, hem de iş ortağımsın."

Karşılıklı sırıtıp erkekçe el çakıştık. Beni odam da yalnız bırakırken, yatağıma yatıp bu zamana kadar yaşadığım herşeyi düşünmeye başladım.

FlashBack

Taehyung arkadaşları yüzünden yere düşmüş bunu üstüne onla dalga geçtikleri için sinirlenmişti.

Eve gittiği gibi kendisini odaya kapatıp düşünmeye başladı. Çok sıkıldım artık. Benimle resmen dalga geçtiler. Kafasında bu düşünceler dönerken çocuk aklıyla evin penceresinden aşağı atladı.

İlk katta oturdukları için şanslı olduğunu düşündü küçük Taehyung. Fazlaca aşağıda kalan nehire baktı. Burdan atlamak istiyordu. Küçüklük aklıyla düşünmüştü herşeyi..

Buradan atlarsam herşeyden kurtulabilirim. Benle dalga geçmelerine daha fazla katlanamayacağım.

Bir adım attı. Arkasından bağıran ailesini duyunca yavaşça arkasını dönüp onlara baktı. Annesi bir kolunu çocuğuna uzatmış, diğer koluyla da kocasına sımsıkı tutunuyordu. Yağmur birden bastırırken masum bir küfür savurdu babası.

Yavaş yavaş küçük Taehyung'a uzanırken, ayağının kaymasıyla karısıyla birlikte aşağı düşmesi Taehyung için fazlasıyla korkunç bir durumdu. Küçük çocuğun ağzından tek kelime çıktı. Sesi dağlara varması umuduyla,

"HAYIR!"

Finish

Hatırladığım geçmişimin her ayrıntısı kalbimi parçalarken gözlerimden yaşlar akıyordu. Ama son verecektim. Artık bunları düşünüp her gece yatağımda ağlamayacaktım.

" Taehyung iyi misin?"

Karşımda bana endişeyle bakan Jin Hyung'a baktım. Fazlasıyla korkmuşsa benziyordu.

" Jin hyung sana güvenebilir miyim?"

Kafasını hızlıca olumlu anlamda sallayıp büyük adımlarla yanıma gelip oturdu. Bana iyi hissettiriyordu. Kendimi ilk defa değerli hissediyordum.

O gece boyunca Jin hyung'a içimi döküp omuzunda uyuya kalmıştım...

****

İlham gelmedi aq... İğrenç yazdım! Neyse siz yine de oy verin!!

Petrichor | TaeJin (Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin