Biz Çıkmaya başladıktan yaklaşık 2 ay sonra amcası benimle çıktığını öğrendi. Ne yaptı sizce? Kızmadı bağırmadı. Daha da kötüsü Derya'nın telefonunu elinden aldı ve ulaşamıyorduk birbirimize fakat bekledim ve karşılığını aldım. Derya her gün okula gittiği zaman arkadaşlarının telefonunda bana mesaj atıyordu nasıl mı? Numaramı ezberlemiş ve arkadaşlarından mesela Beyza'dan bana her gün 'günaydın aşkım seni çok seviyorum. Yanında değilim belki fakat her zaman kalbim yanında. Bu gün bunları yapıcaz(planları) seni seviyorum iyi dersler sevgilim yarın sabah tekrar mesaj atarım' yazardı bu sadece Beyza'nın telefonundan değildi herkesin telefonundan atardı bu mesajları. Farklı farklı numaralardan her gün günaydın aşkım yazardı bazen de yazamazdı çünkü uzun sürecekti bu olay belliydi. Evet uzun sürdü yaklaşık 2 ay kadar sürdü bu. 2 Ay boyunca Annem ve bayan hocalarım hariç hiç bir kızla konuşmadım. Bekledim ben onu herşeye herkese rağmen bekledim. Amcası telefonu 2 ayın sonunda verdi. ama artık ne WhatsApp vardı ne de instagram. Hiç bir şey yok yine ulaşamıcaz birbirimize diye düşünürken aklıma wp+ geldi ve o wp+ tan yabancı numara yaptık +63 lü bir numara ahh nasıl mutluyum var ya tarif edilemez. Bekledim 4 ay geçti ilişkimizden SEVDİM.
YOU ARE READING
811.09 Kilometre'den AŞK
AventuraArkadaşlar bu hikayede 2 tane aşık olan genci anlatıcam. Biri ben biri Derya