Bölüm 10 °yapma Recep°

2.6K 198 368
                                    

Seeelaaaam sevgili muhtay okuyucuları uzuuuunn zaman oldu hemde çok uzun eski okuyucularım burda mı merak ediyorum her neyse çok büyük ihtimal linç yiyicem ama olsun buna değer umarım muhtay ı özlemişsinizdir çünkü ben sizin mükemmel ötesi yorumlarınızı çok özledim muhtay la kalın gerçi senede bir bölüm atıyorum :d her neyse seviyorum sizi🌴(kitabı baştan okudum hatırlamak için o derece unutmuşum)

Muharrem
Tayyip yanımda supreme boy bi şekilde oturuyordu ve bu benim için hiç iyi değil di.
"şey ben üstümü değiştirip geliyim"
Ayağa kalkmaya çalıştığım anda bileğimden kavradı ve geri oturtturdu.
Koluyla kendine çekerek iyice yakınında olmamı sağladı.
"bence gayet güzel. Hiç gerek yok.. Sevdim"
Yüzümün kızardığını ve kalbimin maraton koştuğunu umarım hissetmemiştir umarım..

Saatler geçmişti.
Ne ara geçmişti bilmiyodum onunda bilmediğine emindim.
Bi şekilde aşk-ı memnunun final bölümüne kadar gelmiştik saat gece 3 cıvarıydı.
Bihterin intihar etme kısmına geldiğimizde gözlerim dolmaya başlamıştı ne yapabilirim duygusal bi insandım.
Tayyip fark etmiş olucak ki beni iyice kollarıyla sardı
Dayanamadım ve göz yaşlarım akmaya başladı.
Elleriyle saçlarımı okşuyordu
Koluma gelen ıslaklıkla onunda ağladığını fark ettim

Ahh... Hadi ama 60 yaşında aşkı yeni bulmuş insanlarız ve aşk ı memnu izleyip ağlıyoruz şuan sorgulamak istemiyorum ama şu içinde bulunduğum durum gerçekten ironik.
Ama o yanımda olsun yeter...

Kendime hakim olamadım ve elimi yüzüne götürerek göz yaşlarını sildim.
(hayal etmeyin ğdmfğxmeğdeö)
Göz yaşlarını sildiğim ellerimden tuttu ve küçük bi öpücük kondurdu göz göze geldik.
Tam gözlerimin içine baktı nefesi yüzüme çarpıyordu
Yavaşça bana yaklaştı
Ve kapı çaldı.

İçimden sessizce küfür ettim
"bırak açma"
Bu anı bozmayo bende istemiyodum ama şafak operasyonuna gelmiş narkotik ekip baskını gibi çalınıyodu kapım
Göz devirdi kapıyı açmak için ayaklandım.

Kapıyı hızlı ve sinirli bi şekilde açtım gerçi bu pembe koyunlu pijamalarla ne kadar ciddiydim tartışılır.

Karşımda ki binali  meral arkalarında daha önce hiç görmediğim gözlüklü kişi sinirlerimi iyice bozmaya yetmiş ve artmıştı.

"ne var?"
"aaa içeri davet etmiyicek misin nasıl ev sahibisin sen?"
"heme-"
"bizde hoş bulduk"

Beni ittirip içeri girdiler

"recep??"
Recep şaşkın gözlerle meral binali ve gözlüklüye bakıyodu
"sende mi burdaydın?"
Bana imalı bi bakış gönderdi.
"siz geçin ben geliyorum"
Şükür koyunlu pijamama kimse dikkat etmemişti.
Odama geçip sıradan bi eşofman ve beyaz tshirt giydim.
Kesinlikle recebin yanında bi hiçtim ama giderim vardı tabi ki her neyse.

Içeri geçtiğimde hepsi sohbet ediyolardı hadi ama meral recepten nefret eder.
Gidip yanlarına oturdum.
"eee bu arkadaşla tanıştırmıyıcak mısınız bizi?"
"doğru unutmuşum. Her neyse kendisi kılıçdaroğlunun yerine geldi."
Ayağı kalktı ve elini uzattı
"İmamoğlu ben,Ekrem İmamoğlu. Sende muharrem olmalısın"
Gülümsedim
Recebime de elini uzattığınds gülümsemem sinire dönüştü
Recebime gülerek bakıyordu ve bu sinirimi bozmuştu.

"ne içersiniz? Tercihim zıkkım içmeniz ama" sonu içimden söylemiştim
"ben kahve alıyım"
"aynısından"
"bok iç"
"efendim"
"yok bişey kaç şeker olsun demiştim"
"şeker kullanmıyorum."
Onayladım ve mutfağa ilerledim
Kahveleri hazırladım ekremin kahvesiyle bi süre bakıştım sonra vaz geçip kahveyi de Ekremide rahat bıraktım.

Içeri tepsiye girdiğimde Ekremle recep gayet samimi bi şekilde sohbet ediyolardı BENİM RECEBİMLE BENİM!
Ekrem sürekli receple bakışıyo göz göze gelip gülüp kafasını çeviriyodu.
Bende kapının önünde kahvelerle ikisine ölümcül bakışlar atmakla meşguldüm.

Kahveleri tek tek vermiştim en son recebin ki kalmıştı vereceğim sırada Ekrem espri yapmış recep onu övmüştü şeytanlığım tuttu ve kahveyi kaza süsü verip recebin üzerine döktüm.
Özür dilerim hayatım ama sana benden başkasına bakmak haram.

Yalandan özürler dileyip temizlemek için banyoya götürdüm yazık oldu supreme boy a.
Bi havlu bulup üzerinde ki kahveyi silmeye çalıştım
Büyük bi dikkatle temizlemeye çalışırken gözlerimin içine çok dikkatli bakıyordu
"sen kıskandın mı"
"n-nE hayıır"
Gülümsedi ve bana doğru yaklaştı ellerim durmuştu aramızda bi kaç santim kalmıştı
Tuvaletin kapısı açıldı ve Recep hemen geri çekildi
İçeri dalan Ekrem gözlerini kapatıp
"özür dilerim şey bi sorun var mı diye bakmaya gelmiştim de her neyse"
Kapıyı hızlıca kapatıp gitti.
Hay senide Ekrem ne sikime ortaya çıktıysan?

Yazarı boğmayın amin 💜




YASAK AŞK✧ɱµɦƭαყ ✧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin