Babası Rahmi Koç Beşiktaşlıydı...
Oğullar Mustafa ve Ali Koç ise "fanatik Fenerbahçeli..."
Şoförleri Fenerbahçeliydi, çocukları alır alır Fener maçına götürürdü...
Ali Koç yıllar sonra "Babam Beşiktaş'lı... Birlikte maç seyretmeye gidemiyoruz... Bu benim içimde hep bir eksiklik olarak kaldı..." diyor...
Çoçukken de içinde kalmıştı...
Babası, Mustafa ve Ali Koç'u Beşiktaş maçlarına hiç götürmemişti...
Bugün içinde "eksiklik" olarak hissettiği gizli öfke ondandır...
***
Babam ve annem; fanatik Fenerbahçeli olan eniştemin etkisiyle, Fenerbahçe'ye sempati duyarlardı...
Teyzeler, diğer enişteler, Yeniköy'deki yazlık evimizde ailevi bir curcunanın ortasında, "Fener... Fener... dünyayı yener" nidalarını seslendirirlerdi...
Kardeşi ve o Yeniköy yazlıklarında kuzeni olmayan yalnız bir çocuktum...
"Şenol Birol... Gol...", "Fener Fener dünyayı yener...", "Bizde Lefter var..." tekerlemeleri eşliğinde, küçücük yaşımda kendime bu pırıltılı dünyada yer edinmeye, bir aidiyet bulmaya çalışıyordum...
Babam, eniştem, öteki eniştem, diğer öteki eniştem hepsi Fenerbahçeliydi ama, akıllarına hiç gelmiyordu beni Fenerbahçe maçına götürmek...
O küçük çocuk 6 yaşına kadar, "aileye gıcık yapmaya çalıştığında Galatasaraylı, sevimli görünmeye çalıştığında Fener'li olaraktan", ne yaptığını bilmez, hiçbir tarafa aidiyet hissetmez bir halde, ilkokula kaydoldu...
Mustafa ve Ali Koç'u onları maça götüren şoförleri Fenerli yapmıştı, beni de çok sevdiğim ilkokul birinci sınıf öğretmenim Beşiktaşlı yaptı...
Bazen babama yalvardım, bazen enişteme ama çokça Beşiktaş maçlarına çocuk yaşımdan itibaren kendi başıma gittim ben...
***
http://www.gazetevatan.com/reha-muhtar-270482-yazar-yazisi-babalar-ve-cocuklari-hangi-takimi-tutarlar---/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FenerBahçe Cumhuriyeti (DEVAM)
RandomFENERBAHÇE HAKKINDA HER ŞEY.. FENERBAHÇE CUMHURİYETİ ÖLÜMÜNE FENERBAHÇE BİR FENERBAHÇE AİLESİYİZ BİZ SONSUZA KADAR FENERBAHÇE SON SÖZÜMÜZ FENERBAHÇE... ~~~ Kapak: @AYSELQAFAROVA